دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسین علیشاپور و رسول رهو، دو آوازخوان موسیقی ایرانی، در فرهنگسرای نیاوران بداهه می‌خوانند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران محمد آدینه و طینوش بهرامی ، نوازندگان تار ، در این کنسرت نوازندگی خواهند کرد؛ ضمن آن که سارا فطرس با دایره بهرامی و رهو را همراهی می کند و محمدرضا شرایلی نیز به همراه محمد آدینه و حسین علیشاپور تنبک می‌نوازد.

این برنامه روز جمعه 18 اردی بهشت ماه ، ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود
رسول رهو ، شاگرد استادانی چون علی اصغر شاهزیدی ، دکتر حسین عمومی و منوچهر همایون پور است ؛ او آواز را در شیوه  استادان اصفهانی می‌خواند و در آلبوم نگارینه به آهنگسازی سیامک جهانگیری نیزهمراه با حسین علیشاپور خوانندگی کرده است .
طینوش بهرامی از نوازندگان با سابقه  تار است که سابقه  همکاری با استادانی چون پرویز مشکاتیان ، در گروه عارف و حسین علیزاده ( گروه سه تارنوازان ) را در پرونده  خود دارد .

او که پس از سالیان اقامت در انگلستان و تحصیل در رشته ی اتنوموزیکولوژی به ایران بازگشته، اواخر شهریورماه امسال کنسرتی موفق را با آواز علیشاپور در رودکی برگزار کرد.

حسین علیشاپور نیز که به تازگی و در تاریخ 5 مهرماه جاری کنسرتی را همراه با کیهان کلهر نوازنده  شهیر کمانچه در قونیه برگزار کرده است ، اخیرا فعالیت خود را بر حوزه ساز و آواز متمرکز نموده که این کنسرت نیز از جمله  فعالیت‌های مذکور به حساب می‌آید
محمد آدینه هم نوازنده  تار و هنرآموخته نزد استاد هوشنگ ظزیف و فریدون احتشامی ست .

او نیز تار را در مکتب اصفهان و متاثر از شیوه ی استاد جلیل شهناز می نوازد.

کد خبر 274100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha