همشهری‌آنلاین - معصومه رشیدی*: انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا)، جایزه ویژه ۲۰۱۴ خدمات دیجیتال کمیسیون اروپایی را به یک کمپین بلغاری برای کمک به بهبود سواد زنان جوان اهدا کرد.

جایزه ویژه 2014 برای روابط عمومی با هدف پیشرفت در شمول دیجیتال در اتحادیه اروپا به آژانس روابط عمومی بلغاری United Partners؛ به نمایندگی از مشتریان خود Procter و Gamble و برند آنها به نام Always تعلق گرفت. Always کمک‌های مالی برای تجهیز 10 مدرسه در بلغارستان با سوئیت‌هایی که کلاس‌های مدرسه را به یک تجربه تعاملی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند، به عهده گرفت.

Maria Gergova مدیر عامل آژانس United Partners گفت: همه ما در این آژانس به دریافت این جایزه ویژه افتخار می‌کنیم و به عنوان یک زن افتخار می‌کنم که این کمپین راه‌اندازی شده است.

Neelie Kroes نایب رئیس کمیسون اروپا درمراسم انتخاب کمپین گفت: تقویت سواد و مهارت‌های دیجیتال برای دختران و زنان به ساختن اقتصاد اروپا کمک خواهد کرد.

این کمپین بلغاری بخشی از یک ابتکار عمل گسترده‌تر بین Always و یونسکو برای حمایت از آموزش زنان جوان از طریق بازاریابی عِلّی (cause-related marketing) است. این کمپین به ده‌ها هزار نفر از دختران و زنان در سطح جهان کلاس‌های ریاضیات و سوادآموزی ارایه خواهد کرد.

مطالعه سال 2011 بر روی عملکرد دانش‌آموزات 15 ساله در بلغارستان نشان داد که حدود 40 درصد از نوجوانان در درک متون شفاهی دارای مشکل هستند. پس از راه‌اندازی صفحه فیس بوک، درابتدا بیش از دو هزار نفر از دختران به اشتراک گذاری و حمایت پرداختند و در حال حاضر به اجتماع بیش از 155 هزار دختر بلغاری منجر شده است.

جوایز طلایی جهانی (GWA) سالانه ایپرا، در سال 1990 تاسیس شد که برتری عمل در روابط عمومی‌های سراسر جهان را در انواع گروه‌ها تشخیص می‌دهد.

منبع: کاوشگران روابط عمومی

کد خبر 273881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha