چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان در دو نوبت در روز ۱۳ مهرماه در سینما سپهر ساری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

علیزاده جهانگیری

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از هنرآنلاین سیامک جهانگیری، آهنگساز و نوازنده نی و عضو گروه همآوایان گفت: گروه "هم آوایان" به سرپرستی و نوازندگی حسین علیزاده 13 مهرماه سال جاری در سینما سپهر ساری در دو سانس 18:30 و 21:30 به اجرای برنامه می‌پردازد.

این نوازنده درباره این کنسرت خاطرنشان کرد:این کنسرت‌ شامل دو بخش است که در بخش اول هشت قطعه و در بخش دوم هفت قطعه برای مخاطبان اجرا می‌شود. همچنین بخشی از این کنسرت به تکنوازی و گروه‌نوازی اختصاص دارد.

جهانگیری افزود: در این کنسرت محمد معتمدی به عنوان خواننده حضور دارد که در بخش اول این کنسرت پیش درآمد بیات شیراز، ساز و آواز، عشقیم گل، بداهه نوازی، ساری گلین، بداهه نوازی، سن سیز و گل اوینا برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این نوازنده نی درباره بخش دوم این کنسرت گفت: همچنین بخش دوم این کنسرت به اجرای قطعات سماع، مثنوی، سرمست، بداهه‌نوازی، نغمه جان‌سوز، هنگام و باده توئی با شعری از مولانا اختصاص دارد. همچنین موسیقی تمامی قطعات از حسین علیزاده است.

در این کنسرت حسین علیزاده (تار/ شورانگیز)، پژمان حدادی (نوازنده تنبک/ سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف/ سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشائی (قیچک) از اعضا و نوازندگان گروه هم آوایان هستند.

قیمت بلیت‌های این کنسرت 15، 25، 40، 50 و 60 هزار تومان است.

حسین علیزاده حدود یک دهه پیش با راه اندازی گروه هم آوایان اجراهای موفقی را در راستای شناساندن موسیقی مناطق و نوگرایانه موسیقی سنتی ایرانی داشته است.

 

 

کد خبر 272797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha