سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: هویت شهیدان "عبدالکریم لرکی"، "رجبعلی طاهرخوزانی"،"ابراهیم رحیمی"، "حسین زارع عاشق آبادی" و «محمدعلی مبارک» از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید

به گزارش روابط عمومی کمیته جسنجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اطلاعات این شهدا به شرخ زیر است:

شهید عبدالکریم لرکی:

عبداکریم لرکی فرزندعلی متولد سال 1341 است که در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال 80 به عنوان شهید گمنام در دزفول (سردشت ) تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید رجبعلی طاهر خوزانی:

رجبعلی طاهر خوزانی فرزند قنبر علی متولد سال 1334 است. وی در سال 62 در منطقه عملیاتی مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمد. این شهید در سال 85 به عنوان شهید گمنام در پادگان امام علی(ع) تشییع و تدفین شده است.

شهید محمدعلی مبارک:

محمد علی مبارک فرزند فتح‌الله،متولد سال1337 است. این شهید درسال1362 درعملیات خیبر(مجنون) به شهادت رسید. شهید مبارک در سال 90 به عنوان شهید گمنام در شهرک پردیسان قم تشییع و تدفین شده است.

شهید بزرگوار ابراهیم رحیمی

شهید ابراهیم رحیمی فرزند محمد علی متولد سال1345 است؛ این شهید درسال1365به شهادت رسید. شهید رحیمی در سال 83 به عنوان شهید گمنام در فریدون شهر استان اصفهان تشییع و تدفین گردیده است.

شهید حسین زارع عاشق‌آبادی:

حسین زارع‌آبادی فرزند عباس متولد سال1345 است. وی در سال1362 درعملیات خیبر(طلائیه) به شهادت رسید. زارع در سال 90 به عنوان شهید گمنام در خراسان رضوی شهرستان چناران شهرک گلبهار تشییع و تدفین شده است.

به زودی و پس از پایان مراحل شناسایی ، مشخصات تعداد دیگری از شهدای شناسایی شده اعلام می‌شود.

کد خبر 271425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha