یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: راه شهدا راه امام حسین(ع) است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

شهید

یادواره 81 شهید شهر بسطام به همت سپاه پاسداران شهرستان شاهرود در مهدیه شهر بسطام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،فاطمه صادقی استاد حوزه علمیه شاهرود در این یادواره گفت: اگر دوست‌دار ولایت نباشیم و به جانشین امام زمان(عج) اعتقاد نداشته باشیم نه تنها مرگ جاهلانه بلکه زندگی جاهلانه داریم.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، افزود: اگر خون شهدا نبود ما امروز راحت نبودیم و آسوده زندگی نمی‌کردیم و خدا در قرآن تاکید دارد که «مپندارید شهدا مرده اند بلکه زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می خورند».مراقب اعمالمان باشیم و اجازه ندهیم خون شهدا،خدای ناکرده با کارهای ما پایمال شود. روزی که مادران خودشان فرزندان‌شان را راهی جبهه جنگ می‌کردند برای آسایش ما بود و حالا ما باید مراقب فرزندان‌مان باشیم که راه فرزندان سرافراز دوران دفاع مقدس را ادامه دهند. وظیفه امروز ما راهنمایی فرزندان‌مان است و امروز ما باید به فرزندان‌مان تذکر دهیم و آنها را راهنمایی کنیم که آسایش امروز از فداکاری جوانان دیروز است و باید قدردان باشیم.ما انرژی خود را از شهدا و سیره روشن آنها می‌گیریم که بر گرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است و ما باید بر کشتی امام حسین(ع) و امام زمان(عج) که کشتی نجات و هدایت است سوار شویم.

کد خبر 270550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha