همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش مشترک سپاه و ارتش در نیمه دوم سال جاری در جنوب کشور خبر داد و گفت: دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش ۳۱ شهریورماه رونمایی می‌شود.

احمد رضا پوردستان

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در حاشیه دوازدهمین دوره همایش کارکنان ممتاز نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما با چهره تازه‌ای از تهدیدات مواجه هستیم که این تهدید‌ها از نظر شکل و اندازه با گذشته تفاوت بسیار دارد.

وی افزود: امروز با تهدیدات نیابتی از طرف آمریکایی‌ها مواجه هستیم که این اقدامات سبب ناامنی‌هایی در کشورهای منطقه شده و ایران ابتدا شناسایی مناطق را دارد و سپس تجهیزات خود را در راه حفظ اسلام در اختیار رزمندگان داخل و خارج از کشور قرار می‌دهد.

امیر پوردستان تصریح کرد: سلاح، تانک و سایر تجهیزات نظامی خود را مجهز کرده‌ایم تا به محض ورود رصدی از جانب دشمن آن را شناسایی کرده و آمادگی لازم را داشته باشیم، متناسب با تشخیص دکترین تاکتیکی برنامه‌ریزی کرده و به خواسته‌های برحق مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز در بخش وسیعی از مرزها مستقر بوده و آماده است که در هر منطقه از ایران و خارج از کشور ورود پیدا کند و اقتدار خود را نشان دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در مرزهای شرقی و غربی یگان‌های هوانیروز کمک نهادهای سپاه و نیروی انتظامی هستند و نیروی زمینی ارتش حافظ مرزهای جمهوری اسلامی است، گفت: رزمایش مشترک سپاه و ارتش در نیمه دوم سال‌جاری در جنوب کشور برگزار می‌شود؛ قرارگاه مشترکی را سپاه در این زمینه داریم، همچنین فضایی بالغ بر 250 هزار کیلومتر مربع از مرزهای سیستان و بلوچستان تا سواحل دریای عمان را در این رزمایش مشترک در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته‌های راداری را آماده کرده و پوشش راداری در منطقه داریم که این رادار تمامی رده‌ها را پشتیبانی کرده و سیستم‌های حفاظتی را برای مقابله با دشمن داریم و از هر لحاظ آماده بوده و پرنده‌های خوبی در مرزهای ایران اسلامی هستیم.

امیر پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از دستاورد‌های جدید نزاجا اظهار کرد: در تاریخ 31 شهریور یکی از قویترین تریبون‌های نظامی کشور به نمایش عموم در می‌آید و از طریق رژه‌های سواره و پیاده توان نظامی و دفاعی خود را نشان می‌دهیم، به دنیا می‌گوییم که ظرفیت ما بالاست و کسانی که خیال خام در خصوص ایران را دارند بدانند سربازان امام زمان (عج) همیشه در صحنه حاضر هستند؛ در این رژه دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش نیز رونمایی می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید هماهنگی‌ها قوی تر شده و انتقال یگان‌ها نیز به سرعت پیش می‌رود، امیدواریم که ظرف مدت 5 سال اهداف و خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

کد خبر 271188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha