همشهری آنلاین: ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان هواپیمایی برای توقف پروازهای ۲۴ تا ۵ صبح فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: اگر سازمان هواپیمایی به موقع پیگیری کند این پروازهای از اویل آبان متوقف می‌شود.

هواپیما

ابراهیم شوشتری فرودگاه مهرآباددرباره آخرین وضعیت توقف پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد از ۲۴ تا ۵ صبح گفت: برای توقف پروازهای فرودگاه مهرآباد در این ساعات طی نامه‌ای به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درخواست کردیم بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی توقف پروازهای شبانه این فرودگاه را برای آسایش مردم این منطقه پیگیری کند.

وی درباره زمان توقف این پروزاها تصریح کرد: اگر سازمان هواپیمایی کشوری به موقع این موضوع را پیگیری کند پروزاهای ۲۴ تا ۵ صبح فرودگاه مهرآباد از اوایل آبان‌ماه متوقف می شود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: ترافیک پروازی در این فاصله زمانی در طول روز توزیع می شود.

وزیر راه و شهرسازی پیش از این از توقف پروازهای فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح به منظور رفاه آسایش مردم منطقه طی دو ماه آینده خبر داده بود.

اخیرا موضوعاتی مبنی بر انتقال بخشی از پروازهای فرودگاه مهرآباد به فرودگاه پیام که در حال حاضر به عنوان فرودگاه باری در استان البرز فعالیت می کند مطرح شد. در همین راستا روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه پیام امکان پرواز هواپیماهای مسافربری از این فرودگاه را بررسی کرد.

در این بازدید سطوح پروازی از جمله باند، تاکسی وی، موانع اطراف باندها، ساختمان های فرودگاهی و ساختمان های مستعد برای استفاده به منظور ترمینال مسافربری مورد بازدید قرار گرفت همچنین امکانات فراهم شده برای استقرار پروازهای آموزشی و مشکلات موسسات آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

فرودگاه پیام با مساحت ۱۰هزار هکتار در ۴۰ کیلومتری غرب تهران دارای باندی به طول ۴۲۰۰ متر بوده و دارای تجهیزات سوخت گیری است که در حال حاضر برای نقل و انتقال بار و انجام پروازهای آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

کد خبر 271170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha