همشهری آنلاین: در مسابقات قهرمانی اسنوکر شش توپ جهان در بانکوک تایلند، برای نخستین بار یک بازیکن از ایران در جمع ۸ اسنوکرباز اول جهان قرار گرفت.

H.Vafaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، احسان حیدری‌نژاد و حسین وفایی، ملی‌پوشان اسنوکر کشورمان بعد از ظهر روز پنجشنبه 13 شهریور ماه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند كه طی آن حسین وفایی موفق شد با نتیجه 6 بر 3 حیدری‌نژاد را شکست دهد.

وفایی در مرحله یک چهارم نهایی برای راه‌یابی به نیمه نهایی مقابل دومینیک دال از کشور ولز و نفر بیست و پنجم رنکینگ جهان قرار گرفت، اما نتیجه را 4 به 7 به نماینده ولز واگذار کرد و علی‌رغم شایستگی از صعود به جمع 4 بازیکن اسنوکر برتر جهان بازماند.

به این ترتیب رقابت ورزشکاران اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی در حالی پایان یافت که پس از قرار گرفتن حسین وفایی در گروه هشت بازیکن برتر جهان، احسان حیدری‌نژاد در گروه 16 بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و امیر سرخوش، قهرمان آسیا در شرایطی که شانس صعود از دور مقدماتی را داشت، با امتناع از قرار گرفتن مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی در مرحله مقدماتی متوقف شد.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی اسنوکر شش توپ جهان از دهم شهریورماه گذشته با شرکت 48 بازیکن اسنوکر برتر جهان در بانکوک آغاز شده است. این رقابت‌ها شنبه شب (15 شهريور) با برگزاري ديدار فنيال بین استفان مک گوئر از اسکاتلند و ریکی والدن از انگلیس و معرفی قهرمان این دوره به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 271065

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha