همشهری آنلاین: روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ بازی همزمان پیگیری گردید. و در حساس ترین بازیها؛ تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تراکتور سازی شد.

tractor

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدارهای سورینت راه آهن-صبا؛ پرسپولیس - تراکتور سازی؛ پیکان - فولاد خوزستان و سایپای کرج - ذوب آهن پیگیری شد و در ادامه این نتایج بدست آمد:

  • سایپا 1- ذوب آهن صفر

به گزارش فارس تیم های سایپای کرج و ذوب آهن عصر امروز مقابل هم قرار گرفتند.نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

شاگردان مجید جلالی در این نیمه عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و توانستند با گل دقیقه 30 روزبه شاه‌علیدوست به گل برسند.

در نیمه دوم ذوب آهن برای زدن گل تساوی جلو کشید اما این تیم در زدن ضربات آخر ضعیف عمل می‌کرد تا این مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان برسد.

در این دیدار ذوب آهن از دقیقه 45 با اخراج کارلوس سانتوس به دلیل دریافت دومین کارت زرد 10 نفره شده بود و یک نیمه کامل با یک بازیکن کمتر بازی کرد.قضاوت این مسابقه بر عهده بیژن حیدری بود.با این پیروزی سایپا 11 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. ذوب‌آهن هم با کسب 4 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

  • پرسپولیس 1- تراکتورسازی 3

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت که  بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید. سرخپوشان تبریزی با این برد 16 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا در فاصله دو امتیازی استقلال صدرنشین قرار بگیرد.

در دقیقه 15 خطرناک‌ترین موقعیت بازی رقم خورد و محمد عباس‌زاده در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد که حامد لک توپ او رامهار کرد.

بازی دو تیم تا دقیقه 25 سرد و کسل کننده و خواب آور دنبال شد و توپ بیشتر در میانه زمین جریان داشت و مدام بازیکنان دو تیم به دلیل مصدومیت به زمین می‌افتادند.

بعد از این دقیقه بازی کمی بهتر شد و در دقیقه  38 پرتاب بلند اوت در داخل محوطه جریمه به محسن بنگر رسید که او با یک ضربه سر دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

در دقیقه 50 ضربه سر عباس‌زاده را حامد لک مهار کرد و توپ برگشتی را هم حقیقی با بی‌دقتی به بالای دروازه تراکتوسازی زد.

در دقیقه 53 حامد لک در حالیکه از دروازه‌اش بیرون آمده بود بیرون از محوطه جریمه توپ را از مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس گرفت در این صحنه علی دایی به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود داور باید خطای دروازه‌بان تیم تراکتورسازی را اعلام می‌کرده است.

در دقیقه 64 امید عالیشاه در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار گرفت اما ضربه سر او را دروازه‌بان تراکتورسازی مهار کرد.در دقیقه 68 مهدی طارمی هم با دروازه‌بان تراکتورسازی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما لک ضربه او را هم مهار کرد.

در دقیقه 69 با یک گل به خودی بازی مساوی شد و سانتر ارسالی سامان نریمان جهان روی دروازه پرسپولیس محسن بنگر به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد تا او هر دو گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 86 پاس عمقی نریمان جهان در محوطه جریمه به ادینهو رسید تا شوت او درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد و سرخپوشان تبریزی از پرسپولیس پیش بیفتند.

در دقیقه 90+2 سامان نریمان جهان با یک شوت گل سوم تراکتورسازی را به زیبایی به ثمر رساند و بعد از عبور از دو مدافع با یک شوت سومین گل سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

در دقیقه 90+4 ضربه کاشته حمید علی عسگر از روی دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.احمد صالحی داور مسابقه به خالد شفیعی، محسن دلیر و مهدی کیانی از تراکتورسازی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این شکست خانگی 8 امتیازی باقی ماند. این سومین باخت پرسپولیس در این فصل است.

  • پیکان تهران 1 - فولاد خوزستان صفر

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 18 و 50 دقیقه با حضور حدود 200 هوادار در ورزشگاه دستجردی آغاز شد و در پایان نیمه اول خودروسازان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند. نتیجه ای که تا پایان تغییری نداشت.

تک گل بازی را میت اتروویچ، در دقیقه 36 برای پیکان به ثمر رساند. این گل، نخستین گل پیکان در فصل چهاردهم لیگ برتر بود.

  • راه آهن 2- صبای قم 2

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، راه‌آهن تهران از ساعت 18:50 میزبان صبای قم بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برای صبا در این دیدار هادی شکوری در دقیقه 8 و آنگینه آشیلی در دقیقه 71 و برای راه‌آهن نیز محمد غلامی در دقیقه 59 و 85 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.رامین رضاییان بازیکن راه‌آهن در دقیقه 14 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

کد خبر 271010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha