همشهری آنلاین: هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ با برگزاری ۲ دیدار تراکتور سازی با با نفت مسجد سلیمان و نفت تهران با پیکان به صورت همزمان آغاز شد.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

ss

دیدارهای  هفته ششم لیگ برتر فوتبال  از عصر امروز جمعه هفتم شهریور آغاز گردید و نتایج 5 بازی انجام شده بدین شرح است:

  • تراکتورسازی 3 - نفت مسجدسلیمان صفر

به گزارش فارس؛ تراکتورسازی با این پیروزی 13 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول رفت. نفت مسجد سلیمان با این شکست در همان مکان چهاردهم باقی ماند. گل‌‌های این بازی را  محسن دلیر دقیقه 18و 88 و فرشاد احمدزاده دقیقه 76 برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.

  • نفت تهران صفر  - پیکان صفر

نفت تهران و پیکان هم هر کدام با کسب یک امتیاز به کار خود پایان دادند. پیکان 3 امتیازی شد و با یک پله صعود از قعر جدول جدا شد. نفت تهران هم با کسب 8 امتیاز به رده ششُم صعود کرد.

  • استقلال 3- گسترش فولاد صفر

استقلال با وجود نمایشی نه چندان دلچسب موفق شد تا با حساب سه بر صفر از سد گسترش فولاد بگذرد و با 15 امتیاز همچنان صدرنشین رقابت های لیگ برتر باشد.

به گزارش ایسنا، دیدار استقلال و گسترش فولاد از هفته ششم رقابت های لیگ برتر با برتری سه بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. گل اول این دیدار را برهانی در دقیقه 38 به ثمر رساند و گل دوم نیز دقیقه 2+45 از روی نقطه پنالتی توسط امید ابراهیمی به ثمر رسید. گل سوم استقلال را نیز قاضی در دقیقه 89 به ثمر رساند.

  • سپاهان صفر- ذوب آهن صفر

دربی اصفهان نیز برنده نداشت و دو تیم به تساوی دست پیدا کردند.با این نتیجه ذوب‌آهن 4 امتیازی شد و سپاهان جمع امتیازهای خود را به عدد 11 رساند.قضاوت این بازی بر عهده حسن زرگر بود که به محمدرضا خلعتبری و امیرحسین کریمی کارت زرد نشان داد. 

سینا عشوری در دقیقه 80 دومین کارت زردش را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. در این مسابقه حدود 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند که سهم ذوب‌آهن 2 هزار نفر و سهم سپاهان 3 هزار نفر بود.

  • فولاد صفر - سایپا صفر

آخرین دیدار هفته ششم نیز برنده نداشت و دیدار دو تیم فولاد و سایپا در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

موعد بنیادی فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت. سجاد مشکل پور و بابک حاتمی و محمدرضا اخباری و ابراهیم شکوری کارت زرد گرفتند.

کد خبر 270358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha