گروه اقتصادی: انتشار گزارش‌ها و اظهارات ضدو نقیض از سوی مقامات وزارت نیرو در باره اجرای تعرفه‌های جدید برق و آب موجب سردرگمی مردم شده‌است.

فارس به نقل از یک مقام آگاه گزارش داد: وزیر نیرو تصور کرده بود که این تعرفه ها ابلاغ شده است اما مشکلاتی در این تعرفه ها وجود داشته که با برطرف شدن ایرادات و طی مراحل اداری و قانونی این تعرفه‌ها باید بزودی ابلاغ شود.

در ماه های اخیر با اعمال بدهی معوق از سوی وزارت نیرو در برگه صورت حساب برق برخی مشترکان این تصور ایجاد شده بود که تعرفه های جدید برق و آب از سوی دولت تصویب و به وزارت نیرو ابلاغ شده است ولی تکذیب این مسئله از سوی وزیر نیرو و تأکید براینکه تعرفه ها بصورت علی‌الحساب نیز اعمال نشده است ابهام در این زمینه را بیشتر کرد.

درحال حاضر و با گذشت 4 ماه از آغاز سال مشخص نیست هزینه های برق و آب مشترکان در کشور به چه شکل محاسبه خوا‌هد شد. اعمال بدهی های معوق از سوی وزارت نیرو  و   ارائه نشدن هیچ توضیحی از سوی این وزارت به ابهام ها در این زمینه افزوده است.

به رغم تماس با مسئولان مربوطه در این زمینه هیچ توضیحی از سوی وزارت نیرو ارائه نمی شود.

خبرگزاری فارس به نقل از یک مقام آگاه در وزارت نیرو گفت: ابلاغ تعرفه‌های جدید آب و برق به وزارت نیرو از سوی هیأت دولت به تعویق افتاده است.

کد خبر 27101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز