همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران با پذیرش شکست برابر قزاقستان در دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون والیبال آسیا رتبه چهارمی این رقابت‌ها را به دست آورد.

Volleyball B-Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی و آخرین روز مسابقات روز یکشنبه (2 شهريور) در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار این مرحله به مصاف قزاقستان میزبان رفت.

قرمزپوشان ایران در این دیدار سه بر یک مغلوب شدند و به عنوان تیم چهارم این پيكارها معرفی شدند.

تیم ایران در ست دوم این دیدار 25 بر 17 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 16 مغلوب قزاقستان شد و جایزه 12 هزار دلاری عنوان چهارمی را از آن خود کرد. قزاقستان نیز جایزه 15 هزار دلاری مقام سومی را به دست آورد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب بازی‌های قبلی استفاده کرد.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و قزاقستان 28 سال بود که چهار سال از بازیکنان ایران بیشتر سن داشتند. میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی‌متر و بازیکنان قزاق نیز 197 سانتی‌متر بود که از این نظر دو تیم تفاوتی با یکدیگر نداشتند.

والیبال ایران در سه دوره قبلی این رقابت‌ها دو عنوان قهرمانی و یک مقام نیاب قهرمانی به دست آورده بود و با کسب مقام سومی این رقابت‌ها به کار خود در چهارمین دوره اين جام پایان داد.

پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و قزاقستان، دو مسابقه برگزار شده بود که تیم استرالیا با شکست تایلند به رتبه هفتمی دست یافت و چین نیز ژاپن را از سر راه برداشته و رتبه پنجمی را از آن خود کرد.
كره جنوبي قهرمان شد

دیدار نهایی مسابقات هم بين تيم‌هاي كره جنوبي و هند برگزار شد.

تیم هند که با شکست ایران راهی دیدار نهایی شده بود، در برابر کره جنوبی سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 27 بر 25 مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمان معرفی شد.

رده‌بندي نهايي و جوايز تيم‌ها بدين شرح است:


1- کره جنوبی، قهرمان و جایزه 25 هزار دلاری


2- هند، نایب قهرمان و جایزه 20 هزار دلاری


3- قزاقستان، مقام سوم و جایزه 15 هزار دلاری


4- ایران، مقام چهارم و جایزه 12 هزار دلاری


5- چین، جایزه 10 هزار دلاری


6- ژاپن، جایزه 8 هزار دلاری


7- استرالیا، جایزه 6 هزار دلاری


8- تایلند، جایزه 4 هزار دلاری

کد خبر 269930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha