همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران در دیداری نزدیک با شکست برابر هند در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا از راه‌یابی به دیدار نهایی باز ماند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، درمرحله نیمه نهایی، تیم ملی ب والیبال ایران به مصاف هند رفت و در يك دیدار نزدیک سه بر یک مغلوب شد تا برای نخستین بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها حضور نداشته باشند. والیبال ایران دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در سه دوره گذشته این مسابقات به دست آورده است.

تیم ایران در ست اول این دیدار 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 31 بر 29 و 27 بر 25 مغلوب شد.

دیدار دو تیم ایران و هند بسیار سنگین و پایاپای بود و ملی‌پوشان هند در این دیدار در دفاع خیلی خوب ظاهر شدند، از سوی دیگر تعداد از سرویس های ملی پوشان والیبال ایران نیز خراب شد.

پیمان اکبری در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب بازی‌های قبلی ایران شامل رضا صفایی، محمدطاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد. آرمین رنجبر به دلیل مصدومیت در دیدار با هند در فهرست بازیکنان کشورمان نبود و تیم ایران با 11 بازیکن به مصاف هند رفت.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 و هند 23.6 سال بود و میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی‌متر و بازیکنان هند 195 سانتی‌متر بود.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 16 روز یکشنبه در دیدار رده‌بندی چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

 

کد خبر 269789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha