دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دومین شماره ماهنامه قلک (اول شهریورماه ۹۳) برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شد و بر روی کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

دومین شماره «قلک» منتشر شد

در این شماره از ماهنامه قلک مطالب متنوعی به چشم می‌خورد که متناسب با موضوع اصلی نشریه، به ارتقای سبک زندگی اقتصادی کودکان کمک می‌کنند.

توپ‌بازی با ماه، ماشین قرمز، خانه گربه‌ای، باباجونم نجاره، اگر به سگ یک دونات بدهی، خانه نو، چیک و چیک و چیک؛ چی بودیم؟، پارچه بازیگوش، غول تنبل، صبحانه ماشینی، میخ و چکش و آفتاب‌پرست‌ها و موگی‌موگی‌ها از جمله عناوین مطالب این شماره از ماهنامه قلک هستند.

ناصر کشاورز، مژگان کلهر، مرجان کشاورزی، زهرا سادات طباطبایی، امیر لعلی، مریم زرنشان، سارا تبریزی، مریم هاشم‌پور، علی‌اکبر زین‌العابدین، ندا عظیمی، ارغوان غلامی، رودابه کمالی و نازنین آیگانی پدیدآورندگان این مطالب هستند.

طرح روی جلد این شماره قلک را آزاده معزی تصویرگری کرده است و سارا نامجو، مهدیه صفایی‌نیا، سام سلماسی، میثم موسوی، ایلگار رحیمی، محسن ایزدی، سمیه محمدی، علیرضا اسدی، لیدا معتمد، ندا عظیمی، عاطفه فتوحی، علی محمدی و نازنین آیگانی تصویرگران مطالب داخلی این شماره هستند.

صاحب امتیاز و مدیرمسؤولی قلک را امیر لعلی و سردبیری آن را علی‌اکبر زین‌العابدین بر عهده دارند. مهدیه صفایی‌نیا نیز مدیر هنری این نشریه است.

کارشناسی شعر و داستان قلک نیز به ترتیب بر عهده ناصر کشاورز و حدیث لزر غلامی است.

دومین شماره ماهنامه قلک (شهریورماه 1393) در 36 صفحه و با قیمت چهار هزار تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اندرویدی دومین شماره قلک را بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود مطالعه کرده و آن را در نرم‌افزار اندروید برگ مشاهده کننند. این نرم‌افزار از نشانی‌های http://barg.asr24.com و http://cando.asr24.com یا مارکت کندو قابل دریافت است.ژ

کد خبر 269908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha