همشهری آنلاین: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جهت تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدای بومی شمال غرب و به منظور شناسایی و شناساندن شهدای بومی طرح « هادیان نور» را از روز یکشنبه ۲ شهریور آغاز می‌کند.

راهیان نور

به گزارش ایسنا، احمد رحیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از دیدا با خانواده معزز شهدای مناطق عملیاتی شمال‌غرب خبر داد و گفت: این بازدیدها در قالب طرح «هادیان نور» اتفاق می‌افتد.

وی گفت: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جهت تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدای بومی شمال غرب به خصوص استان‌های کردستان و آذربایجان غربی که هدف راهیان نور شمال غرب هستند، به منظور شناسایی و شناساندن شهدای بومی، طرح « هادیان نور» را از روز یکشنبه 2 شهریور در سطحی وسیع آغاز می‌کند.

رحیمی‌زاده در ادامه سخنانش افزود: ستاد مرکزی راهیان نور به عنوان متولی این طرح با همکاری استانداری، بنیاد شهید و سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به سرکشی و بازدید از خانواده‌های شهدای سنندج، سروآباد، مریوان و بانه می‌پردازد. برای این طرح 100 خانواده از شهرستان‌های سنندج، سروآباد، مریوان و بانه را شناسایی کردیم. مهم‌ترین اصلی که در این طرح بر روی آن متمرکز شدیم این بود که خانواده‌هایی مورد بازدید و سرکشی قرار بگیرند که تا کنون کمتر مورد شناسایی و توجه واقع شده و کمتر در میان مردم مطرح هستند. آن‌هایی که باوجود مجاهدت‌های بسیار در میان مردم گمنام بوده و کمتر معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی راهیان نور وظیفه خود دانسته است تا وقتی زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی شمال غرب هستند،در کنار اقدامات و برنامه‌های دیگر بتوانند به خانواده‌های شهدا هم سر بزنند. از جمله خانواده‌هایی که مورد بازدید قرار می‌گیرند خانواده پیشمرگ‌های کرد مسلمانی هستند که به عنوان انصار حضرت امام در کردستان در کنار رزمندگان ما حضور داشتند و حضرت امام هم بر وفاداری‌شان صحه گذاشتند.

رحیمی‌زاده اظهار کرد: این سرکشی و طرح «هادیان نور» نوعی تشکر و تقدیر از این خانواده‌ها است که طبق جدول زمانی منظمی و با همکاری استانداری، سپاه بیت‌المقدس و بنیاد شهید انجام می‌شود. امیدواریم ذره‌ای هرچند اندک از رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای کردستان در مواجهه با رژیم بعث عراق و ضدانقلابیون طی این تقدیر‌ و دیدارها جبران شود.

کد خبر 269880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha