همشهری آنلاین: معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات کتب درسی چهارم و هشتم، گفت: ادبیات دفاع مقدس، شهید باکری، انتظار، حقوق اساسی ملت، مهمان شهرما، ادبیات طنز و نمایشی و تغییرات در کتب ریاضی چهارم از جمله تغییرات کتب درسی است.

محمدیان

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان، معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «جدیدترین موضوعی که به کتاب‌های درسی اضافه شده است، چیست؟»، اظهار داشت: در کتاب‌های درسی بر اساس نقشه برنامه درسی ملی، عمل می‌کنیم.

وی افزود: در هر پایه که محتوای کتب را عوض می‌کنیم متناسب با همان پایه، آنچه که از هویت اسلامی، انقلابی، ایرانی و دانش جدید بوده است را متناسب با آن، در برنامه تألیف قرار می‌دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه کتب فارسی پایه چهارم ابتدایی و پایه هشتم نسبت به کتاب قبلی تغییراتی دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس تحت عنوان «ادبیات دفاع مقدس» درسی جدید در پایه چهارم و هشتم است؛ سال گذشته شهید خرازی و شهید همت را در کتب درسی داشتیم که امسال «شهید باکری» را هم در کتاب درسی داریم.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش افزود: درس جدیدی تحت عنوان «انتظار» داریم در کتاب درسی چهارم و هشتم آمده است و درس انشاء را به صورت مستقل پیش‌بینی کردیم.

کد خبر 269635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha