همشهری آنلاین: مدیرکل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تحویل کتاب‌های دانش‌آموزان ابتدایی به واحدهای آموزشی از ۱۰ شهریورماه خبر داد و گفت: همچنین کتابهای دانش آموزان دوره متوسطه نیز به کتافروشی‌ها تحویل داده شد.

کتاب درسی

به گزارش فارس، سید محمد حسینی، مدیر کل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که «کتابهای درسی از چه تاریخی توزیع خواهد شد؟»، اظهار داشت: توزیع کتاب‌های درسی آغاز شده است.

وی افزود: کتاب‌های دوره ابتدایی از 10 شهریورماه در اختیار واحدهای آموزشی قرار می‌گیرد و هم‌اکنون این کتاب‌ها در اختیار استان‌ها است.

حسینی با اشاره به توزیع کتاب‌های دوره پیش‌دانشگاهی، خاطرنشان کرد: کتاب‌های مربوط به دوره پیش‌دانشگاهی در اختیار استان‌های مختلف قرار گرفته است و با توجه به تقویم آموزشی که دارند هر واحد آموزشی و یا منطقه که به کتاب نیاز داشته باشند می‌تواند به دانش‌آموز تحویل دهد.

مدیرکل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توزیع کتاب‌های فنی و حرفه‌ای دانش‌آموزان، گفت: هم‌اکنون کتاب‌های فنی و حرفه‌ای به صورت کامل در اختیار استان‌های کشور قرار گرفته است.

وی افزود: فقط کتاب‌های دوره دبیرستان باقی مانده است که در دهه آخر شهریورماه از طریق کتاب فروشی‌ها توزیع خواهد شد.

کد خبر 270397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha