رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در نخستین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو که از صبح دیروز در شهرستان رامسر برگزار شده است از تصمیم سازمان میراث فرهنگی برای تبدیل گردشگری سلامت به یکی از پرجاذبه‌ترین و پررونق‌ترین جاذبه‌های کشور خبر داد.

گردشگری سلامت

به گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، سلطاني‌فر همچنين از امكانات و پيشرفت‌هاي علمي ايران سخن گفت كه موجب شده است روزانه 200 تا 300عمل جراحي قلب باز و يكهزار عمل چشم در كشور انجام شود. او ايران را يكي از مقاصد بزرگ گردشگري توريسم سلامت خواند و گفت: 37گروه مشغول سرمايه‌گذاري در اين بخش و ايجاد امكانات جديد هستند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردش مالي گردشگري سلامت در جهان را 6هزارو500 ميليارد تومان در سال اعلام كرد. وي، هندوستان، سنگاپور و تايلند را كشورهايي خواند كه در گردشگري سلامت وضعيت خوبي دارند و از ايران و اردن به‌عنوان شروع‌كننده گردشگري سلامت در ميان كشورهاي اسلامي نام برد.سهم ايران در گردشگري سلامت 400 تا 420ميليون دلار است كه رئيس سازمان ميراث فرهنگي اميدوار است اين مبلغ تا پايان دولت تدبير و اميد به 3ميليارد دلار برسد.

کد خبر 269288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha