فروش ساعت گرانقیمت، ترفند ۲ بدل‌انداز برای کلاهبرداری از شهروندان بود. چندی قبل مردی نزد پلیس رفت و از سرقت‌های پول‌هایش خبر داد.

متهم

چندي قبل مردي نزد پليس رفت و از سرقت‌هاي پول‌هايش خبر داد. او گفت: 10ميليون تومان پول از بانك گرفته بودم كه بيرون از بانك مردي كه لهجه خاصي داشت درحالي‌كه يك ساعت مچي در دستش بود به من نزديك شد. او گفت ساعتش خارجي و قيمتش 10ميليون تومان است. همان زمان مرد ديگري سر رسيد و گفت مي‌خواهد ساعت را بخرد اما فروشنده گفت چون شما دلال هستي ساعت را نمي‌فروشم.

من كه قصدي براي خريدن ساعت نداشتم به مسيرم ادامه دادم اما مرد دلال سراغم آمد و خواهش كرد ساعت را برايش بخرم. وقتي گفت حاضر است 500هزار تومان براي اين كار به من بدهد طمع كردم و ساعت را خريدم اما فروشنده به محض گرفتن پول همراه مرد دلال فرار كرد. پس از شكايت اين مرد شاكيان ديگري نيز از متهمان شكايت كردند. سرهنگ صفدر جان‌پرور، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران گفت:‌در تحقيقات پليس عكسي از يكي از متهمان به دست آمده كه مجوز انتشار آن در روزنامه‌ها صادر شده است. از كساني كه او را مي‌شناسند درخواست مي‌شود با شماره تماس 21865610تماس بگيرند و براي دستگيري وي به پليس كمك كنند.

کد خبر 268256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha