دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

اعضای باند زورگیری که با تهدید چاقو ۲دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ سید حقیقی

سرهنگ سيدحسين سيدحقيقي در تشريح اين خبر گفت: مأموران انتظامي كلانتري 17مهرويلا حين گشتزني در ميدان مادر به يك دستگاه موتورسيكلت با 2سرنشين كه مجهز به قمه و نيمچه قمه بودند، شك كردند و به آنها دستور ايست دادند. با فرار 2جوان مشكوك، مأموران به تعقيب آنها پرداختند و در نهايت توانستند يكي از آنها را كه هنگام فرار از موتور به روي زمين افتاده بود، دستگير كنند.

وي افزود: با دستگيري اين مرد در نهايت همدست او نيز به دام پليس افتاد و متهمان در بازجويي‌ها اعتراف كردند كه با استفاده از موتورسيكلت در كوچه‌ها و خيابان‌ها پرسه زده و وجه نقد و اموال همراه شهروندان را با استفاده از قمه به زور و تهديد از آنها گرفته و متواري مي‌شدند.حقيقي گفت: سارقان به‌عنف در ادامه بازجويي‌ها معترف شدند در 2هفته متوالي 2دختر جوان را به‌صورت جداگانه به زور به باغي در محمدشهر برده و آنان را مورد آزار و اذيت قرار دادند و در ادامه پيگيري‌ها تعدادي از مالباختگان كه متهمان اموال آنان را مورد سرقت به‌عنف قرار داده بودند شناسايي و جهت پيگيري شكايات به كلانتري دعوت شدند. به گفته وي، متهمان در مناطق ماهدشت، محمدشهر و شهر كرج اقدام به زورگيري مي‌كردند كه تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 267770

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha