همشهری آنلاین: نمایندگان در بیانیه‌ای از قالیباف در خصوص اجرای طرح تکریم خواهران کارمند شاغل در شهرداری تهران حمایت کردند.

به گزارش خانه ملت، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه یکم مردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از اجرای طرح تکریم خواهران کارمند شاغل در شهرداری تهران را قرائت شد.

نمایندگان در این بیانیه حمایت خود را از اقدام فرهنگی محمد باقر قالیباف در راستای تکریم زنان شاغل اعلام کردند.

فارس نيز نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان پای ‌نامه تشکر از شهردار تهران به خاطر فعالیت‌های فرهنگی شهرداری خبر داد.

نادر قاضی‌پور گفت: بیش از 200 نفر از نمایندگان متن تشکر نمایندگان از محمدباقر قالیباف شهردار تهران را امضاء کردند.

این گزارش حاکی است، در پی تصمیم شهردار تهران برای اجرای طرح سالم‌سازی محیط کار که بر مبنای جداسازی و عدم اختلاط فضاهای کاری زنان و مردان در شهرداری تهران صورت گرفت، بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبادرت به امضای نامه‌ای با موضوع تشکر از محمدباقر قالیباف شهردار تهران کردند.

این مصوبه که بر طبق آن هیچ بانوی شاغل در شهرداری از کار، بیکار نمی‌شود بلکه جایگاه آنان را در این نهاد ارتقا پیدا می‌کند، با هجمه مغرضانه رسانه‌ای در درون و بیرون مرزها مواجه شد و بی‌توجه به اینکه شهرداری صرفاً مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را پیاده کرده و خود، مبدع این طرح نبوده به تخریب توأمان طرح و مجری آن پرداختند.

اجرای این طرح که نام کامل آن «حفظ کرامت زن و افزایش امنیت روانی او در محیط کار» است به گفته قالیباف در ادامه احداث پارک‌های ویژه بانوان صورت گرفته است، همان پارک‌هایی که به گفته او « ... زمانی که در تهران پارک‌هایی برای بانوان ایجاد کردیم همین رسانه‌ها می‌گفتند می‌خواهند خانم‌ها را در جامعه راه ندهند که این حرف احمقانه‌ای بود ... »

کد خبر 266745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha