چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: با هدف نمایش جلوه های باشکوه حرکت های مردمی در دفاع از آرمان های فلسطین و ثبت لحظه های پرشور راهپیمایی روز قدس با استفاده از هنر تاثیرگذار عکاسی، مسابقه عکس "قدس در قاب تصویر" از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ برگزار می‌شود.

قدس

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از فرهنگسرای رویش و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، تمامی علاقه مندان به هنر عکاسی می‌توانند ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس، با تکیه بر توان و ظرفیت هنری خود جلوه های حماسی این روز را با دوربین ها و تلفن همراه خود ثبت نمایند.

شرکت در مسابقه عکس "قدس در قاب تصویر" برای عموم علاقه مندان آزاد است و مسابقه در دو بخش دیجیتال و آنالوگ و در دوکلاس آماتور و حرفه ای برگزار می‌شود.

قدس و حضور مردم، قدس و اتحاد و همدلی، قدس و معصومیت کودکان، قدس و عدالت خواهی جهانی، قدس و پایداری و پیروزی، محورهای موضوعی پنج گانه این مسابقه هستند و هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 قطعه عکس در هر موضوع انتخاب و به دبیرخانه ارسال نماید.

عکس ها می‌بایست 300 dpI و فرمت JPJ بوده و حداقل با عرض 30 سانتی متر بر روی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه ارسال گردد.

آثار در دو بخش عکس های دیجیتال و آنالوگ، جداگانه مورد داوری قرار می‌گیرد و بیست میلیون ریال جوایز نقدی و لوح تقدیر به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

اهدای لوح گواهی حضور در مسابقه به تمامی شرکت کنندگان، اعطای تسهیلات رایگان دربخش های آموزش و نشست های هنری کانون ها از جمله مزایای شرکت در مسابقه عکس "قدس در قاب تصویر" است و عکس های برگزیده و عکس هایی که به انتخاب هیئت داوران قابلیت ارائه در نمایشگاه را داشته باشند، در یکی از نگارخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اطلاع قبلی در معرض دید هنرمندان و عموم علاقه مندان قرارخواهد گرفت.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه از 3 تا 15 مرداد ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در لوح فشرده همراه با نام و شماره تماس با خطی خوانا، به نشانی بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی، کوچه شهید وادی زاده، دبیرخانه فرهنگسرای رویش، ارسال یا تحویل نمایند و همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66688553 تماس بگیرند.

کد خبر 266701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha