دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار منتخب نخستین دوره از مسابقه عکاسی سالانه «یک نگاه ایرانی» در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش همشهري آنلاين، مسابقه عکاسی «یک نگاه ایرانی» در سه بخش مستند و خبری، هنری و خلاقه و بخش ویژه یعنی قهوه خوری و کافه نشینی برگزار شده است.

همچنین این مسابقه یک بخش جانبی برای عکاسان زیر 25 سال داشته است.

آثار برگزیده هر کدام از این بخش ها در قالب نمایشگاهی از روز 17 تا 26 مرداد 1393 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران به روی دیوار می‌روند.

این نمایشگاه شامل 65 اثر در اندازه 100 در 70 سانتیمتر است. داوری آثار را در مسابقه «یک نگاه ایرانی» محمود کلاری، هدیه تهرانی، جمشید بایرامی، علی سعادتمند و نادر داوودی بر عهده داشته اند.

سینا سلطان پور مسئول برگزاری مسابقه «یک نگاه ایرانی» درباره اهداف برگزاری این مسابقه می‌گوید: هدفمان حمایت از عکاسان جوان بود.

در این مسابقه عکاسان جوان آثارشان را فرستادند و با داوری قدرتمندی که انجام شد، آثاری ارزشمند برای نمایشگاه پایانی پذیرفته شدند.

عکس های برگزیده مسابقه «یک نگاه ایرانی» از روز 17 مرداد به روی دیوار گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران می‌روند و علاقه مندان می‌توانند تا 26 مرداد هر روز برای دیدن این آثار از ساعت 10 تا 20 به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

کد خبر 267735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha