همشهری آنلاین: بزرگترین سالن سینمای روسیه با ۲۲ پرده نمایش با تکیه بر پرفروش ترین فیلم‌های روسی و در دوره ای که سینمای روسیه از نظر فروش در سال های اخیر در بهترین حالت خود قرار دارد، به زودی افتتاح می‌شود.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، با نمایش بهترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های روسی 6 سال اخیر، زنجیره سینماهای روسی «کارو» قصد دارد بزرگترین سالن سینمای روسیه را به نام کارو وگاس 22 افتتاح کند که ظرفیتی 4477 نفری خواهد داشت.

این سینما 22 پرده نمایش خواهد داشت و بخشی از مرکز خرید بزرگ وگاس کروکوس سیتی در خارج شهر مسکو است.

پال هت مدیر کل کمپانی کارو که دومین زنجیره سینمایی بزرگ روسیه است در بیانیه‌ای اعلام کرد که سینمای «کارو وگاس 22» جاه‌طلبانه‌ترین، بزرگترین و پرهزینه‌ترین پروژه از نوع خود در روسیه است.

وی همچنین گفت که کمپانی کارو قصد دارد یک کمپانی مدرن و امروزی باشد که بتواند با سرعت هرچه تمام‌تر از تکنولوژی‌های جدید عصر دیجیتال استفاده کند.

این سینمای 22 پرده‌ای چندین اتاق لوکس نیز خواهد داشت که طبق قراردادی که با ریل‌دی، یکی از بزرگترین اعطاکنندگان جواز تکنولوژی‌های سه بعدی بسته شده است، مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های سه بعدی خواهند بود.

طبق این قرارداد که سال گذشته با کارو امضا شد، این اتاق‌ها شامل یک پرده نمایش بزرگ خواهند بود که از سیستم صوتی آرو 11.1 استفاده می‌کند.

تحت برنامه جدیدی که کارو آرتس نام دارد، این سینما قرار است علاوه بر پخش فیلم‌های مردم پسند و محبوب امروزی، فیلم‌های هنری را که شامل کلاسیک‌های قدیمی و مدرن سینمای روسیه می‌شوند نیز به نمایش بگذارد.

سینمای کارو وگاس 22 با مساحت 18 هزار متر مکعب در واقع سی‌امین سینمای زنجیره کارو خواهد بود.

افتتاحیه این سینما همزمان با افزایش چشمگیر فروش‌های باکس‌آفیس روسیه خواهد بود که در شش ماه اول سال 2014 نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشدی 9.7 درصدی داشته و به 718.6 میلیون دلار رسیده است.

در عین حال، رشد فیلم‌های داخلی روسیه نیز قابل توجه بوده است.

از ماه ژانویه تا ژوئن 2014، فیلم‌های روسی 24% فروش کل باکس‌آفیس را تشکیل ‌داده‌اند که نسبت به 18 درصد سال گذشته افزایش خوبی را شاهد بوده و بهترین عملکرد سینمای روسیه از سال 2008 تا به حال را رقم زده اند.

کد خبر 266499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha