همشهری آنلاین: امامان جمعه کشور در بیستمین روز ماه مبارک رمضان به در پیش بودن روز قدس اشاره کردند و این روز را نماد ایستادگی مردم آزادیخواه جهان در برابر زورگویان و حامیان صهیونیست‌های جتایتکار دانستند.

ghods

آنان گفتند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار رهبر فقید انقلاب به نام روز قدس نامگذاری شد تا یادآور مساله فلسطین و جنایت‌های صهیونیست‌ها و حامیانش باشد و با توجه به گسترده‌تر شدن جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم غزه، راهپیمایی امسال روز قدس حساسیت بیشتری دارد.

خلاصه خطبه‌ها:

شیراز- آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیرازبا اشاره به اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی دنیای اسلام و مشکلاتی که برای فلسطینیان به وجود آمده راهپیمایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ضرورت شرکت در راهپیمایی امسال روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بیش از گذشته است.

آیت الله سیدابوالحسن مهدوی افزود: روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است.

خرم آباد - حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد گفت: روز جهانی قدس صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل و نماد ایستادگی مسلمانان در برابر زورگویان و زیاده خواهان است.

وی با اشاره به ویرانی های بر جای مانده از جنایات صهیونیست ها در نواز غزه گفت: بطور یقین مسلمانان با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ محکم و قاطعی به این همه بی عدالتی و ظلم خواهند داد و امسال برگزاری باشکوه روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سمنان - امام جمعه موقت سمنان گفت: روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار است لذا مسلمانان و ملت های آزاده جهان در این روز از اعماق وجود بیزاری خود را از صهیونیست های غاصب و حامیان آنها اعلام می کنند.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس افزود: روز قدس روز بیداری ملت های مسلمان و آزاده جهان است که با حضور در راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از جنایات آمریکا و صهیونیست های غاصب ابراز می کنند.

بجنورد - حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد گفت: ملت ایران به همراه مردم مسلمان و آزادیخواه جهان درروز قدس حمایت بی دریغ خود را از مردم فلسطین بخصوص مردم بی دفاع غزه نشان خواهند داد.

وی اظهارکرد: مردم جهان با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس که با حمایت آمریکا همراه شده ، اعلام می کنند.

بوشهر- امام جمعه بوشهر گفت: افشای ماهیت و برخورد با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم فلسطین ضروری است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: این رژیم حملات ددمنشانه خود را به غزه از زمین، هوا و دریا انجام می دهد و برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت از سال های گذشته خواهد بود.

رشت - آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره و بیان کرد: همه مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور می یابند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

ارومیه - حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه گفت: هم اکنون که در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس قرار داریم باید فریاد ظلم ستیزی و انزجار خود را با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به گوش استکبار و ایادی خونخوارش برسانیم.

ساری - حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری از روز قدس به عنوان عامل وحدت و پیروزی مسلمین جهان یاد و بیان کرد: حتی برخی از افراد غیرمسلمان ضمن اظهار انزجار از رژیم صهیونیستی در راه پیمایی این روز شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانانش برای عدم حضور مردم در صحنه های گوناگون هزینه هنگفتی صرف کرده اند گفت: این بار هم مردم ولایی ایران و جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امید دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل خواهند کرد.

کرمان - آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان گفت: امسال همه آحاد مردم زن و مرد، پیر و جوان و نوجوان، مسوول و غیرمسوول و هرکس که عذری ندارد باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

او روز قدس را از برکات و انفاس قدسیه امام راحل عظیم الشان دانست و گفت : اگر امام نبود فسطین فراموش شده بود و امام روزی را به نام روز قدس اعلام کرد که همه مسلمانان عالم در این روز فریاد مرگ بر صهیونیسم سر می دهند.

سنندج - ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت شهر سنندج به نزدیک بودن روز قدس اشاره و بیان کرد: با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به غزه مسلمانان باید حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: روز قدس یک اصل مستمر برای اسلام و کشورهای حامی مظلومان است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام اظهار کرد: کشورهای غربی و حامیان اسرائیل باید بدانند که تا زمانی که اسلام زنده است، مساله قدس نیز وجود دارد.

بیرجند - حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی رضایی بیرجندیˈ امام جمعه بیرجند گفت: داعش و رژیم صهیونیستی که انسانهای بیگناه را به خاک و خون می کشند هر دو برای پیاده کردن نقشه های آمریکا تلاش می کنندبه همین خاطر همه مردم باید در روز قدس برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بهترین حضور را در راهپیمایی داشته باشند.

کد خبر 266224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha