همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی برزیل پس از دیدار مقابل روسیه و پیش از مسابقه با ایران گفت: ایران شایستگی صعود به نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال را دارد و مطمئنا دوباره همه را غافلگیر خواهد کرد.

برناندو رزنده سرمربی تیم ملی والیبال برزیل

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، برناردو رزنده پس از پیروزی تیم والیبال برزیل برابر روسیه و پیش از مصاف با تیم ملی ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 در فلورانس ایتالیا گفت: ما در بازی مقابل روسیه توانستیم در دفاع و دریافت خوب کار کنیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. مرحله نهایی و رقابت بین شش تیم برتر بسیار سخت است و کنترل شرایط مسابقه خیلی دشوار است. ما مقابل روس‌ها در سرویس هم خیلی خوب بودیم.

پر افتخار ترین مربی والیبال دنیا افزود: بازی ما مقابل ایران فوق‌العاده خواهد بود و مطمئنا مقابل ایران مشکلات زیادی خواهیم داشت. ایران تیمی است که در دفاع، سرویس و دریافت خیلی خوب کار می‌کند و پاسور خوبی هم دارد. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را مقابل ایران انجام دهیم.

وی اظهار داشت: نظر و احساس من این هست که ایران در مسابقه امروز باز هم همه را غافلگیر خواهد کرد. این تیم مقابل روسیه بازی سختی داشته ، ولی پس از آن یک روز استراحت کرده و امروز با توان و انرژی زیاد و شرایط بهتر به مقابله با ما می‌آید. معتقدم ایران شایستگی صعود به نیمه نهایی را دارد.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 20 امروز (جمعه 26 تیرماه) به وقت تهران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی به مصاف برزیل می‌رود و در صورت پیروزی با هر نتیجه‌ای برای نخستین بار به نیمه نهایی لیگ جهانی راه پیدا می‌کند.

کد خبر 266199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha