همشهری آنلاین: سرپرست تیم ملی والیبال ایران ساعاتی قبل از شروع مسابقه با برزیل گفت: بازیکنان قدری استرس دارند و از مردم عزیز ایران می‌خواهیم که برای موفقیت آنها دعا کنند.

خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال

به گزارش ایسنا، امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی تیم‌های ایران و برزیل در دور نهایی لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: متاسفانه قدری استرس گریبان بازیکنان را گرفته است. تمام تلاش ما و کادر فنی این بود که این استرس را از تیم دور کنند. بازیکنان ایران تاکنون بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند و مصمم هستند که حتما برزیل را شکست دهند.

وی افزود: همانطور که می‌دانید برزیل، شب قبل ( پنجشنبه 26 تير) روسیه را شکست داد. ما باید برابر برزیل پیروز شویم تا به دور نهایی صعود کنیم. همه ذهنیت بازیکنان این است که با این برد علاوه بر صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ جهانی دل مردم را شاد کنند. از همه مردم عزیز هم می‌خواهم که برای موفقیت تیم ملی والیبال دعا کنند.

خوشخبر با قدردانی از ایرانیان مقیم ایتالیا گفت: گروهی از هم وطنان ایرانی مقیم ایتالیا به هتل آمدند تا بازیکنان تیم ملی را برای رفتن به سالن همراهی کنند. آنها نهایت محبت را به تیم ملی داشتند و از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

کد خبر 266217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha