سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیروزی آلمان در برابر آرژانتین در رقابت پایانی جام‌جهانی برزیل رکوردی جدید را در توئیتر به‌ثبت رسانده و به بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ فیس‌بوک تبدیل شد.

پودولسکی

براساس گزارش گاردين، توئيتر اعلام كرد پيروزي يك بر صفر آلمان باعث توليد 618 هزار و 725 توئيت در دقيقه شده‌ و توانسته ركورد پيشين 580 هزار و 166 توئيت در دقيقه در بازي آلمان و برزيل را بشكند.

با اين‌همه، طي برگزاري اين‌ بازي تنها 32 ميليون و 100 هزار توئيت ارسال شده‌است و كاربران نتوانستند ركورد 35.6 ميليون توئيتي رقابت ميان آلمان و برزيل را بشكنند.

همچنين عكسي كه لوكاس پودولسكي از خود و باستيان شوينستايگر پس از پايان بازي فينال به‌ثبت رساند و با عنوان سلفي روي توئيتر منتشر كرد نيز بيش از 88 هزار و 620 بار ميان كاربران توئيتر دست‌به‌دست شده و بازنشر شد.

در پي انتشار اين تصوير، پودولسكي عكسي ديگر با آنگلا مركل صدراعظم آلمان منتشر كرد كه سلفي 2 نام داشت و 25 هزار و 22 بار بازنشر شد.

پودولسکی

فيس‌بوك نيز اعلام كرد 88 ميليون كاربر اين شبكه در سرتاسر جهان حين برگزاري اين بازي با يكديگر 280 ميليون تعامل، از قبيل ارسال پست، كامنت و عكس داشته‌اند.  به گفته فيس‌بوك، پنج كشور برتر در ايجاد ترافيك فيس‌بوكي در حين بازي نهايي جام‌جهاني آمريكا، برزيل، آرژانتين، آلمان و اندونزي بوده‌اند.

کد خبر 265975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha