شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: معاون دادستان تهران از بازداشت 80 عضو «سوئیس‌کش» در تهران خبر داد. اعضای این شبکه هرمی در ماه‌های گذشته، دست به عضوگیری گسترده‌ای زده بودند.

ترحم اسدیان‌ درباره فعالیت شرکت هرمی « سوئیس کش» که طی چند ماهه اخیر فعالیت گسترده‌ای را برای جذب اعضا‌ در ایران آغاز کرده است، گفت: فعالیت این شرکت برخلاف شرکت هرمی گلد‌کوئیست که مبادرت به فروش کالا می‌کرد، فقط اخذ پول نقد از طعمه‌های خود است به طوری که با اخذ پول از افراد با دادن وعده‌های دروغین مبنی بر پرداخت سودهای کلان آن‌ها را اغفال کرده و پس از جذب فرد در گروه، وی را ملزم به فعالیت‌های هرمی و جذب زیر شاخه می‌کند.

سرپرست دادسرای ویژه قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات قوه قضائیه برای شناسایی و برخورد با اعضای این شبکه افزود: کلیه اقدامات این شبکه غیرقانونی است و بنابراین ضمن فیلترکردن سایت این شرکت طی چند روز گذشته ،80 سرشاخه‌ و اعضای فعال این شبکه‌  دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

سرپرست دادسرای ویژه جرایم قاچاق کالا و ارز با هشدار به کسانی که در صدد فعالیت در این‌گونه شرکت‌ها هستند، گفت: فعالیت در شبکه‌های هرمی خلاف قانون است و ‌قوه قضائیه با کسانی که در این‌گونه شبکه‌ها فعالیت می‌کنند، برخورد قاطع می‌کند.

کد خبر 26543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز