گروه حوادث: سرپرست دادسرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام غیرقانونی بودن فعالیت شرکت هرمی «سوئیس کش» گفت: از مسئولان پلیس امنیت خواسته‌ایم سریعاً اعضای فعال و سرشاخه‌های این شرکت را شناسائی و به دادسرا معرفی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قوه قضائیه، ترحم اسدیان، سرپرست دادسرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه فعالیت شرکت «سوئیس کش» که اخیراً از طریق اینترنت و با پرداخت سود زیاد سعی در جذب سرمایه اعضای خود دارد غیر قانونی است افزود: شرکت سوئیس کش در ایران دفتر نمایندگی ندارد و با توجه به شواهد از جمله پرداخت سود زیاد به احتمال فراوان این شرکت پس از جذب سرمایه های هنگفت یا منحل شده  یا فعالیتش متوقف خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت این شرکت مجاز نیست وعضو گیری در آن جرم محسوب می شود و به طور یقین اعلام می کنیم که سایت این شرکت  هرمی به زودی محو می شود و افراد حتی به اصل سرمایه هایشان هم نمی رسند.

اسدیان پیشینه این شرکت در ایران را نهایتاً مربوط به یکی دو ماه اخیر دانست و افزود: گزارش فعالیت این شرکت از طریق گزارشهای مردمی صورت گرفته که پس از آن تحقیقات نامحسوس برای یافتن اطلاعات بهتر وکامل تر آغاز شد.

سرپرست دادسرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد : مکاتباتی با ارگانهای ذیربط انجام داده ایم که یکی از آنها با پلیس امنیت کشور بوده و در این مکاتبه از مسئولان پلیس امنیت خواسته ایم تا سریعاً اعضاء فعال وسرشاخه های این شرکت را شناسائی و به دادسرا معرفی کنند.

اسدیان تاکید کرد: به لحاظ اینکه این جرم جنبه عمومی دارد به انتظار رسیدن شکایت‌های بیشتر از سوی مردم نمی مانیم و راساً اقدام می‌کنیم.

کد خبر 25121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز