سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی "برف" ساخته "مهدی رحمانی" روز جمعه ۲۰ تیر، ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

فیلم ایرانی

به گزارش همشهري آنلاين، "برف" جدیدترین ساخته "مهدی رحمانی" که این روزها روی پرده سینماها در حال نمایش است، در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و تدوین، انتخاب شده بود.

این فیلم پس از حضور در جشنواره مسکو، در آینده ای نزدیک در جشنواره‌های مونترال، زوریخ و مانهای آلمان حضور خواهد داشت و همچنین در لندن و پاریس نیز اکران عمومی می‌شود.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل این اثر و "محمدرضا مقدسیان" به عنوان منتقد، روز جمعه 20 تیر ماه 93 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

شرکت در این جلسه برای عموم علاقه مندان سینما آزاد و رایگان است.

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، رابعه مدنی، آناهیتا افشار، شیرین یزدانبخش، میلاد کی‌مرام و ... بازیگران این فیلم هستند و "حسین مهکام" نیز نوشتن فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده این فیلم آمده است که "برف"، شرح حال یک روز از زندگی خانواده‌ای شهری است که درگیر مراسم خواستگاری دخترشان هستند.

برف سومین فیلم "مهدی رحمانی" پس از "دیگری و پنهان" است.

کد خبر 265202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha