همشهری آنلاین: سومین کارگاه آموزشی چاپ های دستی همزمان با روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه با حضور احمد وکیلی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

کارگاه هنری

به گزارش همشهري آنلاين، روز چهارشنبه 18 تیرماه از ساعت 10 صبح تا 12 و 14 تا 16 سومین کارگاه آموزشی با حضور احمد وکیلی برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی، بازدید کنندگان با شیوه آماده سازی کلیشه، طراحی و چاپ اثر آشنا می‌شوند و وکیلی دبیر نمایشگاه در زمان برگزاری کارگاه آموزشی به سوالات بازدیدکنندگان در مورد چاپ پاسخ می‌دهد.

در دومین روز برگزاری کارگاه آموزشی (روز چهارشنبه 11 تیر ماه) که با استقبال بازدیدکنندگان رو به رو شد مهرداد خطایی مراحل مختلف طراحی روی کلیشه و چاپ را در حضور بازدید کنندگان و علاقه مندان برگزار کرد و در پایان به سوالات مختلف بازدید کنندگان در مورد چاپ پاسخ گفت.

نمایشگاه چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با 250 اثر از 75 هنرمند تا 16 مرداد ماه برقرار می‌باشد و با توجه به اهمیت این نمایشگاه، روزهای چهارشنبه هر هفته تا پایان نمایشگاه، کارگاه آموزشی با حضور هنرمندان در فضای داخلی موزه برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت استفاده از کارگاه آموزشی و همچنین بازدید از موزه می‌توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه كنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگيرند.

کد خبر 265100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha