یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه خط نقاشی «کاتبان صلح» با پرداختن به مضامین صلح و دوستی در میان آیه‌های قرآن سعی در نشان دادن چهره مهربان اسلام و قرآن دارد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشگاهی از آثار خط نقاشی با عنوان «کاتبان صلح» متشکل از 63 تابلو از هنرمندان و استادان معاصر از 12 تیر کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرده و تا 18 تیر ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثاری از خسرو روشن، محمود فرجی، محمدرضا هدایتی و کامران کوهستانی به نمایش درآمده است. مدیریت پروژه «کاتبان صلح» را سید علی اصغر ذبیح‌زاده بر عهده دارد.

موضوع تابلوهای این نمایشگاه به سوگندها و آیاتی از قرآن اختصاص دارد که به دعوت مردم جهان به صلح و دوستی پرداخته است.

هنرمندان این نمایشگاه سعی دارند با پرداختن به مضامین صلح در میان آیات قرآن، چهره مهربان اسلام و قرآن را به مردم دنیا معرفی کنند.

کاتبان صلح با بهره گیری از تکنیک‌های مدرن در خط و نقاشی می‌خواهند ارتباط خوبی با مردم دنیا برقرار و مفاهیم مورد نظر را به آنها معرفی کنند.

پس از برگزاری این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای «کاتبان صلح» در برخی دیگر از شهرهای کشور مانند تبریز، شیراز و اصفهان به نمایش درمی‌آیند.

همچنین «کاتبان صلح» دعوت‌هایی از سوی کشورهای کویت، قطر، آلمان و فرانسه را برای برگزاری این نمایشگاه دارند.

نمایشگاه «کاتبان صلح» تا 18 تیر در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 20 از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 264964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha