یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشیخط های سهیلا احمدی با عنوان «عشق هنرکویر» جمعه ۱۷ مردادماه ۹۳ در گالری شکوه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش همشهري آنلاين، سهیلا احمدی که مدیر نگارخانه هفت خوان در یزد می‌باشد، در این نمایشگاه 28 اثر نقاشیخط با تکنیک میکس مدیا و ابعاد متفاوت ارائه داده است.

او در آثارش ابیاتی با مضمون عشق از شعرای بزرگی چون مولانا، حافظ، سهراب سپهری و هوشنگ ابتهاج را با بهره گیری از خط نستعلیق، شکسته و ثلث به نمایش گذاشته است.

نقاشیخط های احمدی هیچ محدودیتی به لحاظ تکنیکی ندارند، او با کمک ترکیب مواد مختلف نوعی ترک را در کار ایجاد کرده که بافت کویری را در ذهن تداعی می‌کند.

تونالیته رنگ هایی که وی در آثارش به کار گرفته، ملهم از رنگ هایی چون قهوه ای، فیروزه ای، طلایی و مسی است که در طبیعت کویر به چشم می‌خورد.

سهیلا احمدی متولد 1349 است. او که مدیر نگارخانه هفت خوان در یزد می‌باشد دارای مدرک ریاضی، حقوق قضایی و فوق ممتاز خوشنویسی در رشته نستعلیق و نقاشیخط است.

وی تاکنون ده نمایشگاه انفرادی در ایران برپا کرده و در بیش از 50 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور در آمریکا، کلمبیا، تهران، یزد، شیراز، اصفهان و ... شرکت داشته است.

نمایشگاه نقاشیخط های «عشق هنر کویر» تا چهارشنبه 22 مرداد ماه 93 در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 17 الی 21 از این آثار در گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 بازدید كنند.

کد خبر 267547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha