مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام شهردار منطقه ۲۰ از برپایی تورهای رایگان گردشگری در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: مدیریت شهری منطقه ۲۰ آمادگی میزبانی از هزاران گردشگر را دارد.

شهرری

به گزارش ایسنا، اصغر عطائی با بیان این خبر افزود: ثبت‌نام تورهای گردشگری شبانه که از سوی سراهای هر محله انجام می‌شود آغاز شده که ری‌گردی آن شامل بازدید از ابن بابویه، برج تاریخی طغرل، بی‌بی‌شهربانو، حرمین حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام خمینی(ره) و تهران‌گردی آن شامل بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه شب های شیدایی است.

عطائی با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم برای حضور 4 هزار گردشگر در شهرری را دارد، افزود: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانه، تورهای گردشگری شبانه با هدف غنی سازی اوقات شهروندان، در این ماه مبارک با رویکرد آئینی- مذهبی انجام می شود که بازدید از اماکن مذهبی، توزیع محصولات قرآنی، حضور مبلغین مذهبی در تورهای گردشگری و... از جمله این موارد است.

وی به مشارکت مدیران محله در برگزاری تورهای گردشگری ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان بعد از ثبت‌نام در سراهای محله می‌توانند از خدمات گردشگری ویژه ماه رمضان که از زمان افطار تا سحر است به صورت رایگان استفاده کنند.

کد خبر 264618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha