همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از اهتمام شهرداری تهران برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های فراملی واقع در اراضی عباس‌آباد و تبدیل این پهنه به منطقه‌ای ویژه با مدیریت یکپارچه فرهنگی خبر داد.

عباس آباد

به گزارش تهران سما،  در سیاست ها و برنامه های کلان شهرداری تهران در سال جاری توسعه زیرساخت های فرهنگی یکی از رویکرد های اصلی است که به همین منظور کارگروهی ویژه با حضور معاونین و مدیران ارشد شهرداری تهران پیشرفت پروژه ها و تبدیل اراضی عباس آباد به منطقه ای ویژه با مدیریت یکپارچه فرهنگی را پیگیری می کند.

اردشیر نوریان ضمن اشاره به فعالیت مستمر این کارگروه خاطرنشان کرد: پروژه های پل طبیعت، باغ کتاب، آسمان نما، دریاچه و مجموعه باغ هنر، پانارومای بیت المقدس، بوستان طالقانی، پیاده راه حقانی و توسعه فضای سبز اولویت اصلی این کارگروه است که حضور شهردار، قائم مقام و معاونین و مدیران ارشد شهرداری تهران اهمیت موضوع را بیش از پیش مشخص می‌کند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: نظر نهایی شهردار تهران و مجموعه مدیریت شهری ، ایجاد یک منطقه ویژه با مدیریت یکپارچه فرهنگی است که در آینده ای نزدیک پایتخت فرهنگی جهان اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به فضاها و پروژه های شاخص واقع در این منطقه یادآور شد: سطح کمی، کیفی و محتوایی فضاها و پروژه های واقع در منطقه عباس آباد در حد ملی و فراملی است و طرح هایی نظیر پل طبیعت، آسمان نما و پاناروما در حوزه های مختلف فنی، تکنولوژی، اجرایی و کاربردی در سطح منطقه و حتی جهان کم نظیر محسوب می شوند.

کد خبر 264179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha