تحقیقات پردامنه افسران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان درخصوص کشتار ۵عضو یک خانواده در شهرستان دلگان به دستگیری ۳ نفر از عاملان این جنایت منجر شد. متهمان در جریان بازجویی‌های مقدماتی اختلافات طایفه‌ای را انگیزه اصلی این جنایت اعلام کرده‌اند.

نيمه شب 18ارديبهشت‌ماه صداي تيراندازي در روستاي جبارآباد شهرستان دلگان آرامش اين شهر را برهم زد. زماني كه ساكنان روستا از خانه‌هايشان بيرون آمدند خانه يكي از اهالي روستا به نام بهادر در آتش مي‌سوخت. ساعتي بعد وقتي شعله‌هاي آتش خاموش شد مأموران با اجساد صاحبخانه به نام بهادر و اعضاي خانواده‌اش روبه‌رو شدند كه به‌طور كامل در آتش سوخته بود. با آغاز تحقيقات معلوم شد اين جنايت به‌دليل اختلافات طايفه‌اي رخ داده است.

درحالي‌كه هيچ ردي از عاملان اين جنايت باقي نمانده بود تحقيقات در اين‌باره آغاز شد تا اينكه با گذشت حدود 50روز از اين حادثه كارآگاهان به اطلاعاتي درباره يكي از عاملان اين جنايت دست يافتند و وي را دستگير كردند. او با اعتراف به قتل 5 عضو خانواده، گفت: با همدستي 2 نفر ديگر كه در استان همجوار مخفي شده‌اند دست به اين جنايت زده‌اند كه 2 متهم ديگر نيز دستگير شدند.

متهمان در تحقيقات انجام شده اختلافات خانوادگي را انگيزه اصلي‌شان از ارتكاب اين جنايت اعلام كردند و گفتند پس از تهيه يك قبضه سلاح غيرمجاز شبانه وارد خانه بهادر شده و او و همه اعضاي خانواده‌اش را به رگبار بسته و در نهايت خانه را به آتش كشيده‌اند. حجت‌الاسلام حميدي، رئيس‌كل دادگستري استان سيستان و بلوچستان ضمن تأييد اين خبر به همشهري گفت: عاملان اين جنايت به‌زودي محاكمه خواهند شد.

کد خبر 264102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha