همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین در بیست یکمین جلسه نظارت دوره از از میدان جلال آل احمد و بازارهای تابعه آن اقدامات و تهمیدات این سازمان را در طرح ضیافت اعلام کرد.

به گزارش همشهري آ»لاين، سید احمد صفوی درباره اقدامات این سازمان در ماه مبارک رمضان، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با تشکیل ستادی متشکل از مدیران مسئول، برنامه‌هایی را برای ماه مبارک رمضان تدوین کرد که این برنامه‌ها در 5 محور اجرا خواهند شد.

صفوی گفت: این برنامه‌ها شامل توسعه و ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان، تشدید کنترل و نظارتهای کیفی، بهداشتی و کمی ، بازپیرایی، آراستگی، آذین‌بندی محیطی و تغییر چهره میادین و بازارها متناسب با این ایام، امور فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، جهت گسترش فضای معنوی و روحانی و ترویجی و اطلاع رسانی متناسب با ایام این ماه مبارک و نیز ارائه تسهیلات و خدمات به کارگران فعال در میادین و بازارها است.

وی همچنین اعلام کرد: از دیگر اقدامات سازمان میادین در ایام ماه مبارک رمضان می‌توان به اجرای طرح تخفیف محصولات، طرح تامین و توزیع اقلام قیمت تعادلی ( نظیر انواع کالای اساسی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و...)، اختصاص اماکنی جهت فعالسازی موقت در فعالیت‌ها و کاربری‌هایی که مصادف با اوج تقاضا در این ایام می باشد ( نظیر خرما، سبزی پاک، کالای اساسی، عسل، تخم مرغ، آش، حلیم، زولبیا و بامیه) و هماهنگی به منظور تامین به موقع و کافی مایحتاج سبد کالای مصرفی شهروندان اشاره کرد.

صفوی همچنین درباره اعمال تخفیفات محصولات در این ایام گفت: سازمان میادین میوه و تره بار به منظور ارائه تسهیلات بیشتر و ارتقاء سطح خدمات جهت عرضه مایحتاج مورد نیاز شهروندان اقدام به اعمال تخفیف 15 درصدی خرما، تخفیف 10 درصدی محصولات و فرآورده های لبنی، عسل، رشته، ماکارونی، ورمشیل و سوپ آماده، انواع شربت، آبمیوه و نوشابه گازدار ، تخفیف 8 درصدی برنج، چای بسته‌بندی، کمپوت و کنسرو و تخفیف حداقل 20 درصدی آب معدنی و آب آشامیدنی کرده است. این تخفیفات بمناسبت ماه مبارک رمضان اعمال شده که از چهارم تیر تا 30 تیرماه در تمامی میادین و بازارهای این سازمان اجرا می‌شود.

کد خبر 264020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha