ایجاد جایگاه‌های موقت عرضه خرما و زولبیا و بامیه، اجرای طرح«۱۵شب، ۱۵میدان» و اعمال تخفیف محصولات عرضه‌شده در‌ماه مبارک رمضان از برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است.


سيد احمد صفوي، مديرعامل اين سازمان با اعلام اين خبر به طرح نظارت كيفي و بهداشتي محصولات پر مصرف به مناسبت‌ماه رمضان اشاره كرد و گفت: با سازماندهي 5 اكيپ گشت‌زني و نظارت بر بازارچه‌ها و ميادين طي 20روز بر محصولات ارائه شده در بازارهاي ميوه و تره‌بار نظارت دقيق صورت مي‌گيرد. وي تغيير و تلطيف چهره ميادين با شست‌وشوي معابر و سرويس‌هاي بهداشتي را از ديگر فعاليت‌هاي سازمان ميادين خواند و ادامه داد: آذين‌بندي معابر منتهي به ميادين و بازارچه‌ها براي اين‌ماه پر خير و بركت نيز انجام شده است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران با اعلام اينكه جايگاه‌هاي موقت عرضه خرما در دستور كار قرار گرفته است، تصريح كرد: اين در حالي است كه امسال زولبيا و باميه نيز در ميادين عرضه شده‌است.

وي به طرح تأمين و توزيع اقلام با قيمت تعادلي در‌ماه مبارك رمضان اشاره و بيان كرد: اين طرح درخصوص كالاهاي اساسي نظير گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد است. همچنين با توجه به نياز و تقاضاي شهروندان در اين ايام محصولاتي همچون سبزي، خرما، عسل، تخم‌مرغ، آش و حليم نيز در ميادين و بازارهاي سازمان عرضه مي‌شود.

به گفته وي، در اين ايام نيز همانند ديگر روزها تمامي ميادين و بازارهاي ميوه و تره بار از ساعت 8صبح تا 8شب آماده خدمات‌رساني به شهروندان هستند.

صفوي اجراي طرح 15شب، 15ميدان را از ديگر اقدامات فرهنگي سازمان ميادين در ‌ماه مبارك دانست و گفت: براساس اين طرح در ميادين جلال آل احمد، بهمن، بعثت، شهيد غيبي، پيروزي، هروي، آزادگان، لواساني، سهروردي، صادقيه، سردار جنگل، شهران، تهرانسر، معلم و آزادي در 15شب ضيافت افطاري براي كارگران غرف تدارك ديده شده است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران درباره اعمال تخفيف بر محصولات عرضه‌شده در ميادين ميوه و تره‌بار خاطرنشان كرد: اين سازمان در‌ماه رمضان تخفيف 15درصدي خرما، تخفيف 10درصدي محصولات و فرآورده‌هاي لبني، عسل، رشته، ماكاروني، ورميشل و سوپ آماده، انواع شربت، آبميوه و نوشابه گازدار، تخفيف 8درصدي برنج، چاي بسته‌بندي، كمپوت و كنسرو و تخفيف حداقل 20درصدي آب معدني و آب آشاميدني را اعمال كرده است.

کد خبر 264929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha