همشهری آنلاین: محمدعلی باشه‌آهنگر، پرویز شیخ‌طادی، سیامک شایقی، رحمان سیفی‌آزاد، حجت‌ قاسم‌زاده‌اصل و علی روئین‌تن به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه ایران دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران معرفی شدند.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش همشهري آنلاين، در دومین دوره جشنواره که در 6 بخش برگزار می‌شود، دبیرخانه این جشنواره در بخش مسابقه ایران اقدام به پذیرش آثار داستانی ویدئویی نموده است.

بخش مسابقه ایران دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران شامل دو بخش «رویش یاس‌ها» و «خاطره یاس‌ها» است که به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

رحمان سیفی‌آزاد، حجت‌ قاسم‌زاده‌اصل و علی روئین‌تن آثار رسیده به دبیرخانه را در بخش «رویش یاس‌ها» مورد بررسی قرار می‌دهند.

در این بخش آثاری پذیرفته و انتخاب می‌شوند که ضمن رعایت مقررات ذکر شده در فراخوان، قبل از خرداد 92 از شبکه‌های تلویزیونی به نمایش در نیامده و یا در شبکه نمایش خانگی توزیع نشده باشند.

یاس های زرین بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر زن، بازیگر مرد، بازیگر مکمل مرد، بازیگر مکمل زن، تصویربرداری، تدوین، صدا، جلوه‌های ویژه میدانی، جلوه‌های ویژه بصری، موسیقی، چهره‌پردازی و طراحی صحنه و لباس به برگزیدگان این بخش اهدا می‌شود.

همچنین در بخش «خاطره یاس‌ها» محمدعلی باشه آهنگر، پرویز شیخ‌طادی و سیامک شایقی انتخاب آثار را برعهده دارند.

در این بخش نیز آثاری پذیرفته می‌شوند که ضمن رعایت مقررات ذکر شده در فراخوان، پیش از خرداد 92 در شبکه‌های تلویزیونی به نمایش درآمده یا در شبکه نمایش خانگی توزیع شده باشند، مشروط به آنکه بیش از 2 سال از تولید آنها نگذشته باشد.

یاس های زرین بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر زن، بازیگر مرد و دستاورد فنی_هنری به برگزیدگان این بخش اهدا می‌شود.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیوئی تهران به همت موسسه رسانه‌های تصویری و با حمایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 6 بخش مسابقه ایران (رویش یاس‌‌ها و خاطره‌ یاس‌ها)، مسابقه سینما- ویدئو، مسابقه آثار بلند پویانمایی، مسابقه طرح و ایده فیلمنامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود.

این جشنواره از اول تا ششم شهریور ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه ‌در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 263984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha