همشهری آنلاین: تهیه کننده فیلم سینمایی «تار عنکبوت» که هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه و انتخاب عوامل است، می‌گوید این فیلم یک اکشن رزمی در حد آثار جکی چان و بروسلی خواهد بود.

تهیه کننده

به گزارش مهر، جمشید سهرابی‌زاده تهیه‌کننده سینما با بیان این که تا امروز صحبت قطعی برای حضور هیچ بازیگری در این فیلم سینمایی نشده است، گفت: جمشید هاشم‌پور یکی از گزینه‌های بازی در این فیلم سینمایی است اما با توجه به اینکه فیلمنامه این فیلم سینمایی در حال بازنویسی نهایی است، هنوز مذاکرات قطعی با هیچ بازیگری صورت نگرفته است.

البته تمام بازیگران اصلی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، سوپراستارهای سینما هستند.

وی با اشاره به این مطلب که قصه این فیلم بسیار جدید است و برای اولین بار در ایران اکشن رزمی در سطح فیلم های جکی چان و بروسلی ساخته می‌شود، توضیح داد: با توجه به ژانر «تار عنکبوت» بیش از 4 سال است که بازیگران این پروژه زیر نظر مهدی اسماعیلی در حال آموزش‌اند که اکثر این افراد از رزمی‌کاران تحصیل‌کرده سینما هستند.

سهرابی زاده در پاسخ به این که آیا بازیگران اصلی فیلم برای حضور در این فیلم سینمایی آموزش‌های رزمی می‌بینند، بیان کرد: اکثر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به دلیل نوع نقششان نیازی به آموزش های رزمی ندارند، تنها «رعنا» شخصیت اصلی «تارعنکبوت» است که در بخشی از صحنه ها باید از هنرهای رزمی استفاده کند.

بعد از انتخاب بازیگر مورد نظر برای این نقش، در هنگام پیش‌تولید آموزش های لازم به او داده می‌شود.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: برای تولید کاملا حرفه ای این فیلم سینمایی، 15 فیلم در راستای آثار اکشن تولید کردیم تا بتوانیم تجربه لازم در این زمینه را به دست آوریم.

هدف من این است که بتوانم یک کار خوب در ژانر اکشن به سینما معرفی کنم.

یکی از امتیازهای قصه ما این است که یک ژانر کاملا جدید در سینمای ایران است و خوشبختانه هرکس که فیلمنامه را خوانده به این پروژه نه نگفته است.

وی در جواب این سوال که آیا در بین بازیگران زن سینمای ایران افرادی هستند که قدرت فیزیکی مناسب برای بازی در فیلم های اکشن را داشته باشند، توضیح داد: اگر در بین این همه بازیگر چهره سینمای ایران نتوانیم بازیگری را پیدا کنیم که قدرت بازی در فیلم های اکشن را داشته باشد، باید برای سینمای ایران به دلیل ضعف بدنی بازیگرانش تاسف خورد چرا که بازیگرانی در سینما حضور دارند که تنها می‌توانند فیلم های آپارتمانی بازی کنند و هیچ تعریفی از سینما که شامل حرکت است، ندارند.

سهرابی زاده با تاکید این که سعی می‌کند در «تارعنکبوت» کمتر از بدلکاران استفاده کند، گفت: بازنویسی نهایی فیلمنامه باقی مانده و فکر می‌کنم تا چند روز آینده پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شود و با توجه به نوع داستان، پیش تولید و فیلمبرداری نزدیک به 4 ماه طول کشد.

کارگردانی «تارعنکبوت» را محمدرضا رحمانی برعهده دارد و نویسندگی فیلمنامه توسط امیررضا نوری پرتو و بر اساس طرح مشترک با احمدرضا حجارزاده نوشته است.

کد خبر 263622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha