همشهری آنلاین: تمرین نمایش "خانه خورشید" نوشته و کار شهرام کرمی با حضور پرستو گلستانی و آرش نوذری به عنوان کار جدیدی از گروه تئاتر شایا در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آغاز شد.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشنامه "خانه خورشید" روایت زندگی یک مرغ دریایی به نام ماشک است که فلج به دنیا می‌آید و رویای پرواز دارد.

این نمایشنامه در سال 1387 توسط انتشارات خورشید آفرین چاپ شده و اثر برگزیده دومین دوره مسابقه ادبیات نمایشی کودک و نوجوان ارسباران شده است.

در این نمایش پرستو گلستانی، آرش نوذری، سید علیرضا دری، مینووش رحیمیان، روژان کردنژاد، روح‌الله زندی به عنوان بازیگر حضور دارند.

امیرحسین دوانی به عنوان طراح صحنه، روشنک کریمی طراح لباس، سیاوش لطفی آهنگساز و مریم کاظمی به عنوان مشاور گروه حضور دارند.

همچنین احمد رشیدی دستیار کارگردان، زهرا شایان فر روابط عمومی گروه، روژین دلفانی مدیر صحنه و امین مرادی به عنوان امور اجرایی با گروه نمایش همکاری دارند.

شهرام کرمی در سال 1388 نیز نمایش موفق "شکار بزرگ شنبه" را برای مخاطبان کودک و نوجوان روی صحنه برده که علاوه برا استقبال چشمگیر مخاطبان در تالار هنر، جوایز بخش بین الملل شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان (1389) را دریافت و به عنوان اثر برگزیده این جشنواره معرفی شد.

این کارگردان و نویسنده تئاتر قرار است نمایش "خانه خورشید" را برای اجرا در شهریور و مهر ماه 1393 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن بوستان روی صحنه ببرد.

کد خبر 263658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha