سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدارک پزشکی مایکل شوماخر، راننده افسانه‌ای فرمول یک جهان، به گفته مدیر برنامه‌هایش به سرقت رفته و در معرض فروش قرار گرفته‌است.

مایکل شوماخر

براساس گزارش BBC، سابينه كم،‌ مدير برنامه‌هاي شوماخر اعلام كرد اصل بودن يا نبودن اين مداركي كه ادعا مي‌شود به شوماخر تعلق دارند و در معرض فروش قرار گرفته‌اند، مشخص نيست. موضوع غيرقابل بحث، به سرقت رفتن مدارك پزشكي شوماخر است و درصورتي كه اين مدارك به هرشكلي علني شوند، فرد خاطي تحت پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت.

شوماخر 45 ساله،‌راننده افسانه‌اي رقابت‌هاي فرمول يك جهان،  پس از سانحه‌اي در زمان اسكي به كما رفت اما اكنون از بيمارستان مرخص شده‌است. هنوز مشخص نيست اطلاعات پزشكي مورد نظر حاوي چه مطالبي بوده و به چه موضوعي ارتباط دارند.

بااين‌همه مدير برنامه‌هاي شوماخر در بيانيه‌اي اعلام كرد چند روزي است كه اين مدارك در معرض فروش قرار گرفته‌اند و فردي كه در اين كار دست دارد، با پيشنهاد فروش اين مدارك ادعا كرده كه مدارك به شوماخر تعلق دارند. به گفته وي اصالت اين مدارك مورد ترديد است اما سرقت مدارك اصلي گزارش شده‌است. به گفته سابينه كم، محتواي هرگونه مدارك پزشكي كاملا خصوصي و محرمانه است و نبايد به‌صورت عمومي منتشر شود.

شوماخر به گفته تيم مديريتش در تاريخ 16 ژوئن از كما خارج شده و از بيمارستان گرونوبل در فرانسه مرخص شده است و پس از آن براي ادامه روند درمان به بيمارستان لوزان سوئيس رفته‌است. به گفته اين تيم، فرايند احيا و بازتواني شوماخر پنهان از چشم عموم مردم و به صورت محرمانه انجام خواهد‌گرفت. به گفته پزشكان،‌اين دوره بازتواني مي‌تواند از چند ماه تا چند سال ادامه داشته‌باشد.

کد خبر 263657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha