جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

با گذشت ۱۰ سال از سونامی مرگبار اندونزی، دختربچه ۴ ساله که در همه این سال‌ها تصور می‌شد در سونامی کشته شده، زنده پیدا شد.

دختر بچه گمشده

يك زن و شوهر در آچه اندونزي پس از ويران شدن خانه خود در سونامي سال 2004به اين باور رسيدند كه دختر 4ساله خود را ازدست داده‌اند. براثر سونامي اقيانوس هند پس از زلزله 170هزار نفر از اهالي منطقه آچه اندونزي جان باختند. جماليه 42ساله و سپتي رانگكوتي 52ساله، زوج ميانسالي بودند كه در آچه زندگي مي‌كردند و در آن سال بر اثر سيل دختر 4ساله‌شان به نام رولدهاتول ناپديد شد.

دايي رولدهاتول پس از 10سال به‌صورت تصادفي با دختر 14ساله‌اي شبيه خواهرزاده گمشده خود مواجه شد. اين دختر پس از سونامي در جزيره‌اي ديگر توسط يك ماهيگير نجات يافته و مادر ماهيگير از وي نگهداري مي‌كرده است. دايي اين دختر، 4روز قبل از‌ماه مبارك رمضان او را يافت و متوجه شد كه او همان خواهرزاده گمشده‌اش است. بنابراين دختربچه گمشده پس از 10سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت و مادرش جماليه، نجات فرزندش و بازگشت وي به خانواده را يك معجزه از سوي خدا مي‌داند. اين خانواده اكنون تصميم دارند بار ديگر به‌دنبال پسر گمشده خود كه به همراه دخترشان در سونامي مفقود شده و آنها تصور مي‌كنند كه كشته شده است، بگردند.

کد خبر 268104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha