همشهری آنلاین: نماینده تهران اظهارات منتسب به خود در روزنامه ها و سایت های خبری درباره حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات والیبال را تکذیب کرد.

فاطمه آلیا در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، نسبت به انتشار مطلبی به نقل از وی در روزنامه های امروز ( دوم تیرماه) و برخی سایت های خبری واکنش نشان داد.

وی در این گفت و گو اظهارداشت: خبری به نقل از بنده درباره حضور بانوان در ورزشگاه و تماشای مسابقات والیبال روز شنبه 31 خردادماه در برخی رسانه ها منتشر شد که از اساس نادرست است.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: این درحالی است که بنده در روزهای اخیر هیچ گونه مصاحبه و اظهار نظری با هیچ یک از رسانه ها اعم از سایت های خبری و روزنامه ها نداشته ام و مطلب ذکر شده ساخته و پرداخته سناریوسازان و حاشیه پردازان رسانه ای در جهت تخریب نمایندگان مجلس نهم بوده است و حق اینجانب برای شکایت از رسانه هایی که این مصاحبه دروغین را منتشر کردند، محفوظ است.

برخی سایت های خبری و روزنامه ها مطلبی به نقل از فاطمه آلیا نماینده تهران با تیتر " کار زن شوهرداری است نه والیبال دیدن" منتشر کردند که وی از اساس انجام چنین گفتگویی را تکذیب کرد.

کد خبر 263460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha