همشهری آنلاین: معاون امور زنان ریاست جمهوری با اشاره به اعتراضش به عدم حضور زنان در سالن بازی مسابقات والیبال گفت: رئیس جمهور در این باره از من توضیحات بیشتری خواستند و مقرر شد تا بنده و وزیر ورزش و جوانان رایزنی‌هایی نیز در این باره انجام دهیم.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعتراض اش به عدم حضور زنان در مسابقات والیبال و واکنش هیأت دولت به این اعتراض گفت: آقای رئیس جمهور در این باره توضیح خواستند و من به آقای روحانی توضیح دادم که قبلا این ممنوعیت برای حضور زنان در ورزشگاه و تماشای مسابقه والیبال وجود نداشته و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیت ها و محدودیت ها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و جلب رضایت عمومی جوانان است.

وی افزود: رئیس جمهور در این باره توضیح بیشتر خواستند و قرار شد من و گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این باره تعاملاتی داشته باشیم که تدابیر و ساز و کارهایی صورت گیرد که هم نگرانی افرادی که نگران حضور زنان در ورزشگاه هستند برطرف و هم خواسته نسل جوان در مسابقات بین المللی محقق شود.

مولاوردی در خصوص احتمال حضور زنان در مسابقات والیبال ایران- لهستان و ایران- ایتالیا وجود دارد گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم و به رایزنی هایمان ادامه می دهیم.

کد خبر 262852

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha