همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دو لایحه اصلاح قانون مطبوعات و لایحه نظام صنفی رسانه به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش مهر، علی مطهری با بیان اینکه دولت معتقد به ارائه دو لایحه ذکر شده‌است، گفت: در این لایحه حقوق اهالی رسانه اعم از خبرنگاران، مدیران مسئولان، سایت‌های خبری و غیره دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نظام جامع رسانه در کمیسیون فرهنگی مطرح است، گفت: این طرح آماده بوده ولی به نظر من پختگی لازم را ندارد و بهتر است که دولت تغییراتی در این طرح دهد.

مطهری به پیگیری‌اش در زمینه این زمینه اشاره کرد و گفت: دولت گفته که لایحه اصلاح قانون مطبوعات تا یک ماه دیگر به مجلس می‌دهد و منتظر ارسال این لایحه و بررسی آن در کمیسیون فرهنگی هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا عمل دولت با گفتمان و شعار سال جاری همخوانی دارد، بیان داشت: در حوزه اقتصاد که دولت درحال تلاش است ولی در حوزه فرهنگ اختلاف دیدگاه وجود دارد و دولت دیدگاهی درباره شبکه های اجتماعی دارد که مخالفینی در کشور وجود دارد و باید این اختلاف نظرها حل شود.

وی عنوان کرد: دولت معتقد است، منافع این شبکه ها بیشتر از مضار است ولی مخالفان معتقدند سررشته این شبکه ها در دست صهیونیست هاست و به حال کشور مفید نیست.

مطهری تصریح کرد: بنظر من اول باید این اختلاف نظرها رفع شود و بعد تصمیم واحد در این زمنیه گرفته شود.

کد خبر 263201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha