معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان ارائه لایحه نظام جامع رسانه ای به مجلس گفت: :بعد از تعطیلات مجلس پیش نویس نوشته شده به دولت ارائه می‌شود و بعد از یک پروسه چهار ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

نظام جامع رسانه ای

به گزارش مهر، حسین نوش آبادی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح آخرین وضعیت لایحه جامع رسانه ای گفت: پیش نویس لایحه جامع رسانه در حال تدوین است و برای اینکه این پیش نویس از پختگی برخوردار بوده و همه دیدگاه ها لحاظ شود، آنرا در معرض قضاوت اندیشمندان و صاحبان رسانه قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما در وزارت ارشاد از همه اظهار نظرات و پیشنهادات کارساز استقبال می کنیم چرا که برای تهیه یک لایحه جامع نیاز به نظر همه اهل فرهنگ و رسانه و فرهیختگان داریم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیش نویس طرح مجلس در خصوص نظام جامع رسانه ای ادامه داد: کمسیون فرهنگی و مجلس شورای اسلامی موافق هستند که نظام جامعه رسانه ای به صورت لایحه ارائه شود چرا که از جامعیت بیشتری برخوردار است و ما جوانب مادی و بار مادی این لایحه را نیز در نظر گرفته‌ایم.

نوش‌آبادی همچنین درباره زمان ارائه این لایحه به مجلس گفت: بعد از تعطیلات مجلس پیش نویس را به دولت ارائه می‌کنیم و به نظرم بعد از یک پروسه چهار ماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

 

کد خبر 270633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha