سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین - متیو آرنولد*: هر استراتژیست خوب رسانه‌ای نیاز به دانستن تخصص واسطه منتخبش دارد. آنها نیاز دارند که بدانند چه قالبی بهترین کار را می‌کند و بهترین روش برای ایجاد در قالب واسطه کدام است.

متیو آرنولد

هر خروج مناسب و معقولانه توسط استراتژیست داخلی شما را قادر می سازد که چه خلاقیتی در بیلبود کار می کند و یا کار نمی کند و همچنین می تواند برای هر کانال رسانه ای چنین چیزی گفته شود.

هنگامی که این مفهوم وارد حوزه دیجیتال می‌شود به طور قابل توجهی تقویت می‌شود. رسانه دیجیتال اغلب به عنوان یک کانال منحصر به فرد مورد بررسی قرار می گیرد. اما کسانی که درگیر در کمپین دیجیتال کامل شده اند درک می کنند که می توان آن را به بخش های بیشتری تقسیم کرد. یک استراتژی رسانه ای دیجیتال می تواند شامل مجموعه ای از کانال های متفاوت و مرتبط با موضوع یا بازار هدف باشد. هر یک از این کانال ها انحصاری هستند و سطوح مختلفی از خلاقیت و نیازهای تکنیکی را به همراه دارند.

داشتن یک استراتژیست رسانه دیجیتال که تجربه ای در بازاریابی دیجیتال دارد طیفی از یک رویکرد جامع تر را تضمین می کند و نتایج بهتری را به ارمغان می آورد. پس در محیط آژانس کاملا خدمات دیجیتالی همچون محیط آژانس خالص رسانه ای کار کنید. من تفاوت این مهارت هایی که می توانند بدست آیند را دیده ام.

من راه‌های انگشت شماری را دیده‌ام که بعلاوه می‌توانند بر کمپین رسانه دیجیتال شما اثر هاله مضاعف داشته باشند:

اثربخشی خلاق

درک کانال و فضای رسانه‌ای کافی نیست. استراتژیست‌های رسانه‌ای و طراحانی که تجربه کار با تیم‌های خلاق دارند محدودیت‌های فرمت‌های خاص و فرصت‌ها را درک می‌کنند.

قابلیت تحلیل کار در طور فرآیند خلاقیت این فرصت را برای اجرای تماس های قوی ایجاد می کند. طول انیمیشن صحیح و سایر رهنمودها در خصوص نحوه کار قطعا به افزایش کیفیت کارتان ختم می شود.

نوآوری های فناورانه

درک پایه از توسعه تکتیکی درهای نوآوری را می گشاید. دانستن اینکه کجا مرزها را فشار دهیم بخش حیاتی از بازاریابی است و به شناخت جنبه های تکنیکی آن را محدود می کند.

اگرچه این جریان زنده ای است و عملکرد خودکار توییت کرد یا حتی تنها حفظ داده ها در قالب یک نمایش بنر باشد. این ایده ها تلاش های یکپارچه ای میان توسعه و رسانه هستند. به روز نگهداشتن خود در چارچوب توسعه در هر دو حوزه منافع فوق العاده ای برای کارتان دارد.

پیگیری و بهینه سازی

درک فرآیندهای تجزیه و تحلیل از آغاز تا پایان، راه عملکرد کلیک-برچست و نورافکن- برچست نقشی محوری در ایجاد اطمینان از اینکه کمپین رسانه دیجیتال شما به درستی نصب شده است بازی می کند و اینکه شما می توانید به نتایج آن را که دیجیتال برای آن شناخته شده است را ببینید.

به طور مشابه تجربه کاربران عامل اصلی در بدست آوردن مقاصد است. درک فرآیند و موانع بالقوه برای کاربر به شما اجازه می دهد که بهینه سازی اثربخش بپردازید و نتیجه آن در کمپین های موفق تر نشان داده می شود.

وقتی هر استراتژیست رسانه دیجیتال یا طراح می تواند این مهارت ها را بدون توجه به ماهرت های محیط کار خودش داشته باشد، تجربه من در مورد کار کردن با یک آژانس خدمات دیجیتال می گوید که این مهارت ها در چنین فضایی از بین می روند و اثر هاله دیجیتال ساخته می شود و نتیجه طرح رسانه ای بهتری نیست بلکه یک کمپین بهتر می باشد.

* منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

کد خبر 264900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha