جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در بخشی از تهرانگردی روز جمعه خود در اولین کمپ ترک اعتیاد به الکل حضور یافت و سپس به دیدار معلولان ذهنی در مرکز توانبخشی فرخنده رفت.

مسجدجامعی

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي‌ شهر تهران، احمد مسجد جامعی و گروه تهرانگردی، جمعه این هفته و در بخشی از برنامه تهرانگردی در منطقه 2، به اولین کمپ ترک اعتیاد به الکل رفتند و از روند پذیرش و فعالیت‌های این مرکز مطلع شدند.

وی در این بازدید گفت: به گفته فعالان این مرکز، این ایده زمانی مطرح شد که درخواست ها و مراجعاتی به پزشکی قانونی و کمپ های ترک اعتیاد وجود داشت و پس از پیگیر های برخی از روانپزشکان و روانشناسان، اولین مرکز ترک اعتیاد به الکل، با حمایت شهرداری تهران در منطقه 2 تاسیس شده است.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: این مرکز حدود 2 ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی مراجعه کننده نیز مراحل درمان خود را آغاز کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد اعتماد بتواند گام های موثری برای سلامت این بخش از جامعه بردارد.

احمد مسجد جامعی پس از آن به مرکز توانبخشی فرخنده در محله طرشت رفت و از کودکان معلول ذهنی بستری در این مرکز عیادت و با پرستاران گفت و گو کرد.

رئیس شورای شهر که با مشاهده کودکان معلول ذهنی در این مرکز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود به مسئولان و پرستاران وعده داد که با همت شهرداری و پیگیری شورای شهر تهران، مشکلات و معضلات مرکز توانبخشی فرخنده، حل شود.

پیش از این نیز رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با حضور در چند شیرخوارگاه و مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، حل مشکلات چنین مراکزی را پیگیری کرده بود.

کد خبر 262456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha